Lott Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Jag är kanske känslig.....men att bli bränd en söndagsmorgon efter löning suger helt...vad skall man säga.. Fick reda på att den jag håller kär..hade hoppat i säng med en annan...och han ångrade det oxå!! Det är väl i detta läget jag skall klottra ner typ 100254 hjärtbrustna patetiska låttexter..suck.. 😄 Jag kan ju börja på en låttext..den som känner får gärna fortsätta... "Stå där och skäms nu, mig får du aldrig tillbaka....
Neosus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 ÄH! Dra på han en fet smäll istället. ..det smäller högre. 😄 Tråkigt när det blir så där förresten. 😉
Lott Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Det e nu man skulle vilja göra något riktigt taskigt tillbaka....men jag är inte sån igentligen...taskig alltså! 😄
Micke H Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Gå ut och sup dig tokfull vet jag, med löning och allt! Du har i alla fall en ursäkt till det...till skillnad från mig...som gör det ändå... 😱😄
Lott Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Är det nån annan som har en medlidsam story att dra som den har varit med om? 😱
Overkill Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Inte mer än att min sista penna gick av i fredags, så nu har jag ngen i skolan 😄 😱
Linus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Fick reda på att den jag håller kär..hade hoppat i säng med en annan...och han ångrade det oxå!! Visste han om du var kär i honom? Och han gick till en annan? Ja, då är han nog inget för dig ändå. 😱 Du är värd bättre. Så håll huvudet ovanför vattenytan, gå vidare och hitta en bra kille. 😄
Pazo Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Min tjejkompis blev också dumpad, förrgår 😱 .. Henne skille vänstrade iof inte utan han bara gjorde slut... Å Charlotte har inte svarat på mitt sms 😄
Overkill Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Min tjejkompis blev också dumpad, förrgår 😄 .. Henne skille vänstrade iof inte utan han bara gjorde slut... Å Charlotte har inte svarat på mitt sms 😆 Bea? 😱😆
Pazo Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Min tjejkompis blev också dumpad, förrgår 😆 .. Henne skille vänstrade iof inte utan han bara gjorde slut... Å Charlotte har inte svarat på mitt sms 😆 Bea? 😱😄 Nej... Lina 😄
Neosus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Min tjejkompis blev också dumpad, förrgår 🙁 .. Henne skille vänstrade iof inte utan han bara gjorde slut... Å Charlotte har inte svarat på mitt sms 🙁 Bea? 😕🙁 Nej... Lina 😕 Men vem är Charlotte då? 🤪 ...är Lina singel oxå? 😆
Neosus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Min tjejkompis blev också dumpad, förrgår 🙁 .. Henne skille vänstrade iof inte utan han bara gjorde slut... Å Charlotte har inte svarat på mitt sms 😄 Bea? 😕🙁 Nej... Lina 😕 Men vem är Charlotte då? 😆 ...är Lina singel oxå? 🙁 BEA? 🙁🤪
Pazo Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Min tjejkompis blev också dumpad, förrgår 🙁 .. Henne skille vänstrade iof inte utan han bara gjorde slut... Å Charlotte har inte svarat på mitt sms 🙁 Bea? 😕😄 Nej... Lina 😕 Men vem är Charlotte då? 🤪 ...är Lina singel oxå? 😆 Bea å Lina är singlar... Charlotte var hon som jag vill göra "osingel" 🙁
Overkill Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Bea är Pazos bästa tjejkompis (alltså inte flickvän :lol). Charlotte är hans ragg som inte svarar, han fick ett nummer härmodagen. Lina är hans tjejkompis som precish ar blivit dumpad. 😕
Micke H Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Bea är Pazos bästa tjejkompis (alltså inte flickvän :lol). Charlotte är hans ragg som inte svarar, han fick ett nummer härmodagen. Lina är hans tjejkompis som precish ar blivit dumpad. 😕 Tack, Overkill! Nu fattar jag! 😕
Neosus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Bea är Pazos bästa tjejkompis (alltså inte flickvän :lol). Charlotte är hans ragg som inte svarar, han fick ett nummer härmodagen. Lina är hans tjejkompis som precish ar blivit dumpad. 😕 Jaha. Vabra då vet jag.. 😕
Pazo Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Bea är Pazos bästa tjejkompis (alltså inte flickvän :lol). Charlotte är hans ragg som inte svarar, han fick ett nummer härmodagen. Lina är hans tjejkompis som precish ar blivit dumpad. 😄 Tack, Overkill! Nu fattar jag! 🤪 😆🙁 😕😕 🙁 :(
Linus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) Pazo, det saknas ett fjärde namn i listan. En person du verkade intresserad av. 😕😕 Redigerat 28 maj 2006 av Linus
Pazo Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Pazo, det saknas ett fjärde namn i listan. En person du verkade intresserad av. 😆🤪 Emmy? 😕 Grahn! du har Emmy å Ida i datan 😕
Overkill Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) Är det Bea och hennes syster jag har i min dator? 😕 😕 Nej. Du har ju bara såna som är 11-15 år 🤪 Redigerat 28 maj 2006 av Overkill
Neosus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Pazo, det saknas ett fjärde namn i listan. En person du verkade intresserad av. 🙁 😆 Emmy? 😕 Grahn! du har Emmy å Ida i datan 😕 Jaha! Hahaha 🤪
Pazo Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Pazo, det saknas ett fjärde namn i listan. En person du verkade intresserad av. 🤪😕 Mäh! De är ju bara msnflört!! Hon började dessutom! 😕 JAJA!! .. Dehär är LOTTS tråd .. inte min :unsure.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.