thunberg Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Hej Nybliven medlem på forumet. Jobbar hemma med Mac ibook G4, Ozonic midikeyboard o ljudkort, Reason, Logic Express, Live och Garageband. Gitarr är mitt huvudinstrument. Spelar in akustiksa gitarrer med en stormembrans mic, och kör elgitarrer (oftast) genom en Rolnd GT-5. Spelar sedan länge med bandet Tow Truck Two. Kör där min Godin planka genom GT 5:an och in i en Line 6 Spider. Kolla in Tow Truck Two på Myspace Tow Truck Two på Myspace och på bandets hemsida Tow Truck Two's site Hälsningar Hans Thunberg
dede Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) Hej Hasse! Det var lääääääängesedan minsann! Jäkligt kul att du hittat hit! Oj, vad glad jag blir!!!! 😕🤪😆🙁🙁🙁😄 Svante!!!!! (Det var ju ett passande inlägg nummer Tusen!!! 😕 ) Redigerat 28 maj 2006 av dede
Linus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Det var lääääääängesedan minsann! 😕 Nu vill vi höra resten. 😕 Förresten, välkommen Hasse!
dede Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Om du kollar Hasses hemsida ser du att han producerade "att som" 1982! 😕
sixties Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 välkommen, då kan det ju vara lämlpigt att börja med att vara med i forumets studiofestival. se regler under länken nedan.
thunberg Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Tjena Svante! 😏😆😏😕😕😎😎 Ja det var ju en överrsakning! Vad kul!!! Jag gick med i detta forum för att få hjälp med att begrippa varför i h-e min ibook inte hittar ljudkortet i firewire porten (mer om detta i annan tråd), men inget ont som inte har något gått med sig! Vi hörs, Hasse Och hej och tack ni andra också!
dede Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Jag använder PC. Så där kan jag inte hjälpa dig. Själv hittade jag hitt för två år sedan när jag letade drivrutiner till ett Soundblasterkort. Sen vart man fast! 😆 Detta finns många anledningar att hänga här. Studiofestivalen som Sixties tippsade om t.ex. Attans att du missade punkfestivalen. Men den kommer igen nästa år! Då jävlar ska vi ge dem! 😎 Nä nu ska jag lyssna in din musik! 😎 .....förresten jag är undercover här som dede 😏
dede Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Lyssnar på "world police" nu. Gillar måste tippsa om det härbandet: https://www.studio.se/index.php?showtopic...hl=King+Crimson 😆
dede Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 ...........Öh, varför står det om dannepop i länken? Det är väl en studiomedlem? 🙂
thunberg Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 dannepop i länken kommer sig av att vi har problem med vår vanliga webadress till bandets hemsida, så denna adress är temporär, och pekar på en personlig sida som inhyser vår hemsida tillsvidare. thunberg
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.