basshole Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 FAN! jag trollade bort mig nyss i uaudio's webshop, råkade givetvis beställa 2 ex av samma plugg.... Jag har såklart mailat dem om felet men pengarna är ju dragna från kontot... Har nån gjort nåt liknande? GÅR det att få pengarna tillbaka efter ett sånt här debacle? FAN FAN FAN!
drloop (oregistrerad) Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Det är tydligen inte bara hos UAD som du gör dubbelköp... Två trådar med samma namn här :-) Nyfiken på om du får tillbaka pengar.
Majken Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Oj, att man ens kan köpa två pluggar av samma. Systemet bygger ju på att om du har en plugg till ett kort så funkar det till alla kort i samma system. /Majken
drloop (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Oj, att man ens kan köpa två pluggar av samma. Systemet bygger ju på att om du har en plugg till ett kort så funkar det till alla kort i samma system. /Majken Man kanske vill ge bort en plugg :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.