Anarchos Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 (redigerat) Gjorde färdigt den för nån timme sen men den blev inte så lyckad eftersom jag inte kan med programmet. LÅTNAMN: Inget ARTIST/GRUPP: Jag GENRE: Ingen aning LÅTLÄNGD: 1:30 KOMPOSITÖR: Jag PRODUCENT: Jag EV. MEDVERKANDE: Jag INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,38 MB STATUS: Skiss Untitledjensuarne_Limited_Arse.mp3 Redigerat 28 maj 2006 av Anarchos
AndyPandy Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Kan inte någon förklara för mig vad som egentligen är grejen med trackerprogram? Varför vill man använda ett trackerprogram när det finns finfina sequencerprogram?
Anarchos Postat 27 maj 2006 Trådstartare Postat 27 maj 2006 (redigerat) för att tracker program är enkla och smidiga förresten vet jag inte om det finns såna program gratis. Det jag använder är gratis Redigerat 27 maj 2006 av Anarchos
Anarchos Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 (redigerat) Nu har jag lagt på sång också. Leider är ljudkortet och micen inte så bra men förlåt en gammal man. LÅTNAMN: Emob***n Kjell ARTIST/GRUPP: Jens und Arne GENRE: Ingen aning LÅTLÄNGD: 1:30 min KOMPOSITÖR: Jag (Arne) PRODUCENT: Jag (Arne) EV. MEDVERKANDE: Jag (Arne) INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 1,39 MB STATUS: Färdig demo Jens_und_Arne___Emob_gen_Kjell.mp3 Redigerat 28 maj 2006 av Anarchos
steflund Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Enormt storslagen text och välarbetat arrangemang. Detta tycker jag var väldigt bra. Och den diskreta humorn i den är väldigt smakfull och välriktad. 😆
Anarchos Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Enormt storslagen text och välarbetat arrangemang. Detta tycker jag var väldigt bra. Och den diskreta humorn i den är väldigt smakfull och välriktad. 😆 😎
Joel B Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) Dina låtar har en air av Torkel över sig... 😆 WORD. Det här är inte det minsta roligt. Redigerat 28 maj 2006 av Joel B
steflund Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Enormt storslagen text och välarbetat arrangemang. Detta tycker jag var väldigt bra. Och den diskreta humorn i den är väldigt smakfull och välriktad. 🙂 🙂 Kanske ett svar i samma anda som mitt inlägg, men jag tänkte förtydliga.
Lundin Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Läs gärna igenom forumreglerna avseende postande av demolåtar. https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 Tack.
Anarchos Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Enormt storslagen text och välarbetat arrangemang. Detta tycker jag var väldigt bra. Och den diskreta humorn i den är väldigt smakfull och välriktad. 🙂 🙂 Kanske ett svar i samma anda som mitt inlägg, men jag tänkte förtydliga. Jag fattade att du drev med mig men du fattade tydligen inte att jag drev med dig?
IDF Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 snyggt..nästan.. kanske inte riktigt storslagen produktion..hahaha, men jädrans kul med lite avstickare..kan tänka mig att många blir ganska sura pga. en sån här låt...🙂 hundra dollar
Anarchos Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Läs gärna igenom forumreglerna avseende postande av demolåtar.https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 Tack. Vad har jag glömt? det är väl bara låtgenren jag glömt?
Anarchos Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 Vad har jag glömt? Poängen med din musik?. 😆 😄
steflund Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Enormt storslagen text och välarbetat arrangemang. Detta tycker jag var väldigt bra. Och den diskreta humorn i den är väldigt smakfull och välriktad. 😆 😄 Kanske ett svar i samma anda som mitt inlägg, men jag tänkte förtydliga. Jag fattade att du drev med mig men du fattade tydligen inte att jag drev med dig? Jag misstänkte det... som jag skrev i inlägget, men man vet ju aldrig här. 😄
ThomasJ Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Kan inte någon förklara för mig vad som egentligen är grejen med trackerprogram? Varför vill man använda ett trackerprogram när det finns finfina sequencerprogram? för att tracker är 90 tal och är så grymt elajt!
Danabacken Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Ja, detta påminner lite om vår gamla torkel! Bad, bad, bad, not funny!
Fidden Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 det var 90 sekunder som man aldrig får tillbaks... varsågod.
tbruce Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Jag är glad att jag inte hör mer än enstaka fragment av texten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.