Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

TJena Boys!

JAg håller på med en fotbolls låt! Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) ..

Då lirar vi fotboll från 08.00 - 14.00 med program, matcher, musik allting ..

Nu MÅSTE jag bara få tag i "hejarklacks ljud"

alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ?

/Perrra

Annons
Postat
TJena Boys!

JAg håller på med en fotbolls låt! Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) ..

alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ?

/Perrra

hmm... har nog ett applåd-sample från ett gammalt spel hemma på disken... kontakta mej på msn/icq/mail så ska vi nog kunna ordna de när jag kommer hem... annars kan du alltid googla.. eller leta upp nåt fotbollsspel o sampla de...

Postat
TJena Boys!

JAg håller på med en fotbolls låt!  Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) ..

/Perrra

hmm... har nog ett applåd-sample från ett gammalt spel hemma på disken... kontakta mej på msn/icq/mail så ska vi nog kunna ordna de när jag kommer hem... annars kan du alltid googla.. eller leta upp nåt fotbollsspel o sampla de...

vad har du för icq nummer då ? =)

/Perrra

Postat
TJena Boys!

JAg håller på med en fotbolls låt!  Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) ..

/Perrra

vad har du för icq nummer då ? =)

/Perrra

klicka på mitt namn så du får upp min profil så hittar du de...

Postat

Sök på - Samples och Oktoberfestival - jag har en sådan sampling från ett stooooort öltält i tyskland under den festivalen.. 😆

Postat

Kan du inte adda mig istället, mina firewalls är ivägen, hahaha kan inte adda dig .. vet inte om det är icq som det är fel på faktiskt .

5374689

/Perrra

Postat

Sampla slutet på "An englishman on holiday" med Thunder, fyllskrål och "here-we-goo-here-we-goo-here-we-gooooooo".

Eller slå på TVn, det kanske går någon fotbollsmatch i dagarna ( 😎🙂😉 ) som du kan tejpa. Tyvärr håller ju aldrig Staffan Lindeborg käften... 🙂

Postat

Kan du inte adda mig istället, mina firewalls är ivägen, hahaha kan inte adda dig .. vet inte om det är icq som det är fel på faktiskt .

5374689

/Perrra

ja har slängt iväg ett mess...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.