trancer Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 TJena Boys! JAg håller på med en fotbolls låt! Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) .. Då lirar vi fotboll från 08.00 - 14.00 med program, matcher, musik allting .. Nu MÅSTE jag bara få tag i "hejarklacks ljud" alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ? /Perrra
Carl_B Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 TJena Boys! JAg håller på med en fotbolls låt! Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) .. Då lirar vi fotboll från 08.00 - 14.00 med program, matcher, musik allting .. Nu MÅSTE jag bara få tag i "hejarklacks ljud" alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ? /Perrra hmm... har nog ett applåd-sample från ett gammalt spel hemma på disken... kontakta mej på msn/icq/mail så ska vi nog kunna ordna de när jag kommer hem... annars kan du alltid googla.. eller leta upp nåt fotbollsspel o sampla de...
trancer Postat 14 juni 2004 Trådstartare Postat 14 juni 2004 TJena Boys! JAg håller på med en fotbolls låt! Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) .. Då lirar vi fotboll från 08.00 - 14.00 med program, matcher, musik allting .. Nu MÅSTE jag bara få tag i "hejarklacks ljud" alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ? /Perrra hmm... har nog ett applåd-sample från ett gammalt spel hemma på disken... kontakta mej på msn/icq/mail så ska vi nog kunna ordna de när jag kommer hem... annars kan du alltid googla.. eller leta upp nåt fotbollsspel o sampla de... vad har du för icq nummer då ? =) /Perrra
Carl_B Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 TJena Boys! JAg håller på med en fotbolls låt! Varje år har vi en stor fest och spelar alltid fotboll, före StoChampionatet här i Skara (Trav) .. Då lirar vi fotboll från 08.00 - 14.00 med program, matcher, musik allting .. Nu MÅSTE jag bara få tag i "hejarklacks ljud" alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ? /Perrra hmm... har nog ett applåd-sample från ett gammalt spel hemma på disken... kontakta mej på msn/icq/mail så ska vi nog kunna ordna de när jag kommer hem... annars kan du alltid googla.. eller leta upp nåt fotbollsspel o sampla de... vad har du för icq nummer då ? =) /Perrra klicka på mitt namn så du får upp min profil så hittar du de...
Lundin Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 Sök på - Samples och Oktoberfestival - jag har en sådan sampling från ett stooooort öltält i tyskland under den festivalen.. 😆
trancer Postat 15 juni 2004 Trådstartare Postat 15 juni 2004 klicka på mitt namn så du får upp min profil så hittar du de... Kan du inte adda mig istället, mina firewalls är ivägen, hahaha kan inte adda dig .. vet inte om det är icq som det är fel på faktiskt . 5374689 /Perrra
hammagrella Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 Nu MÅSTE jag bara få tag i "hejarklacks ljud" alltså, folk som gapar och skriker, applådljud, allting.. nån som har nåt på lager som man kan bli vid ? Sampla slutet på "An englishman on holiday" med Thunder, fyllskrål och "here-we-goo-here-we-goo-here-we-gooooooo". Eller slå på TVn, det kanske går någon fotbollsmatch i dagarna ( 😎🙂😉 ) som du kan tejpa. Tyvärr håller ju aldrig Staffan Lindeborg käften... 🙂
Carl_B Postat 15 juni 2004 Postat 15 juni 2004 klicka på mitt namn så du får upp min profil så hittar du de... Kan du inte adda mig istället, mina firewalls är ivägen, hahaha kan inte adda dig .. vet inte om det är icq som det är fel på faktiskt . 5374689 /Perrra ja har slängt iväg ett mess...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.