Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Alltså för o klargöra en del: Jag är totalt ny inom detta området men tänkte ändå införskaffa något "trummprogram" typ ez drummer eller liknande, är ez drummer något o hänga i granen? Hur mycket ska man lägga ut för och få ett iaf hyffsat program?

Annons
Postat

Det är väldigt bra och snabbjobbat! Det kommer komma (har redan kommit?) massa uppgraderingsmöjligheter till EZ också! KÖP 😄!

Postat

Jag tackar för svaren,det blir ez drummer då...Hur länge är kupongen man får med tidningen giltig? har nämligen inte mycket cash nu,måste fixa ny dator med ju :rolleyes:

• 1 månad senare...
Postat

EZDrummer är otroligt bra!

Bara lite pulande med midispåren mm så blir resultatet helt underbart profsigt.

Om ett par månader släpps oxå EZ expansionskitet DFH som bygger på originalet och då blir det riktigt åka av:

Dubbelkagge, 5 pukor och massor av cymbaler!! 🙂

På Toontracks hemsida står det att EZX kiten ska kosta mellan $49-99 tror jag.

Ska försöka sova nu........

Postat
resten låter skit. punkt.

Nja!!

Att resten skulle låta skit är väl fel att konstatera till en nybörjare (som kanske tror dig)!

DU kanske tycker att resten låter skit men jag tex kör med Groove Agent2 och tycker det låter mycket bra, GA är oxå ett av de bäst säljande programmen någonsin och låg faktiskt etta på försäljnings listan i USA när det kom.

GA är för övrigt oxå tillverkat av ett gäng svenskar även om det är Steinberg som säljer det.

Postat

Battery 2 är också väldigt snabbjobbat och bra. Kräver knappt någon prestanda heller. Men är man något sånär kunnig om hur trum-mixning går till så är det EZ som gäller. Ljuden är i stort sett helt råa. Man bör därför kunna lite när det ska till och mixas. Batterys trumset är mycket mer processade. Näst intill klara att "bounca" till disk.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.