Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nu bestämmer jag hårt, brutalt och hänsynslöst att vi tar Rålambshovsparken kl 18:00. Den som har jag är lat och orkar inte åka dit-protester får en smocka.

Alla från Stockholm vet att alla vägar bär mot Fridhemsplan.

Haha, det där skrev du samtidigt som jag författade mitt inlägg. Men jag håller fast vid att Rålis blir jobbigt, det är så otroligt mycket folk där. Gärdet är ett bättre förslag, där har vi ytor och det kommer att bli mycket lättare att hitta varandra.

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

Ska vi spika mornels plats (Gärdet) och AndyPandys tid (18:00)?

😳

Postat
Ska vi spika mornels plats (Gärdet) och AndyPandys tid (18:00)?

😳

En god kompromiss.

Postat

Några stenskulpturer känner jag inte till men jag antar att det får bli till att irra omkring tills man hittar det.

Jag tar med kamera för att kunna ta lite checka bilder.

Vem tar med 13st Kubb-spel?

Postat

Ska det tas med för att äta också eller? Skall vi ta med oss engångsgrillar eller?

Postat

Är inte klockan 18 lite sent? Jag fick för mej att det var en eftermiddagsgrej det här.

Jag får inte vara ute längre än till 21.00 för mamma.

Postat
Ska det tas med för att äta också eller? Skall vi ta med oss engångsgrillar eller?

Jag tycker att var och en får göra som den vill. Jag tar i alla fall med något att käka! Jag kan också tänka mig att grilla!

Postat
Är inte klockan 18 lite sent? Jag fick för mej att det var en eftermiddagsgrej det här.

Jag får inte vara ute längre än till 21.00 för mamma.

Det var tanken också, från början. Hmm, nu blir det knepigt. Ska vi byta tid? Kort, kort omröstning 😉

Postat

18:00 är en skitbra tid, lagom för att jag och mina tre anhang ska kunna ta ett par öl och värma upp med Singstar, Guitar Hero och Dancing Stage innan 😉

/Majken

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Jag tycker vi byter tid! Typ 17 kanske? Eller 16? Absolut inte tidigare än 16 o absolut inte senare än 18 i varje fall...

Säger jag som inte ens vet 100 om jag kommer 😉

Postat
Jag tycker vi byter tid! Typ 17 kanske? Eller 16? Absolut inte tidigare än 16 o absolut inte senare än 18 i varje fall...

Äh, vi säger klockan 17.00 så får de som tycker att klockan 18.00 passar bättre glida in lite senare. Jag köper nog med mig en pizza att förtära i gräset.

Postat

Äh, vi säger klockan 17.00 så får de som tycker att klockan 18.00 passar bättre glida in lite senare. Jag köper nog med mig en pizza att förtära i gräset.

Så kan man också göra! Smart!

Pizza är nog ett alternativ för mig också.. Då kan vi hooka innan så kan vi inhandla pizza tillsammans? Så blir det lättare för mig att hitta också! 😄

Postat

Säger jag som inte ens vet 100 om jag kommer 😳

Pizza är nog ett alternativ för mig också.. Då kan vi hooka innan så kan vi inhandla pizza tillsammans? Så blir det lättare för mig att hitta också! 😉

Självklart! Pluffo, vad sägs om sällskap du också? Vi bor ju nära varandra nu 🙂

Postat

Jag räknar med att vara där uppe hela lördagen, så jag kan tänka mig att dyka upp vid 17 också... 😳

Postat

Klart Pluffo ska med! han har inget att välja på!

Postat
Jag räknar med att vara där uppe hela lördagen, så jag kan tänka mig att dyka upp vid 17 också... 😳

Finemang!

Postat

Säger jag som inte ens vet 100 om jag kommer 😛

Pizza är nog ett alternativ för mig också.. Då kan vi hooka innan så kan vi inhandla pizza tillsammans? Så blir det lättare för mig att hitta också! 😉

Självklart! Pluffo, vad sägs om sällskap du också? Vi bor ju nära varandra nu 🙂

Ju bätt!

Postat

Vem ansvarar för STUDIOFLAGGAN så att man inte hamnar i nåt jävla pundargäng? Eller det kanske inte är någon större skillnad??? 😛

/R

Postat
Vem ansvarar för STUDIOFLAGGAN så att man inte hamnar i nåt jävla pundargäng? Eller det kanske inte är någon större skillnad??? 😛

/R

Större skillnad? Det är fan ingen skillnad alls... Eller jo... Pundarna ser kanske lite risigare ut än oss! O så har dom om möjligt lite mer skumma ämnen i kroppen än vi!

(Haha, nu kommer alla tro att jag kommer komma dit o se ut som Conny Container eller Ragnar Begagnad)

Postat

Ha ha ha, Ragnar Begagnad låter som en kul typ, ibland känner jag mig som han heter....

Veckans roligaste uttryck, nu kommer jag att gå runt på jobbet och kalla alla för Ragnar Begagnad! :rolleyes:

/R

Postat
kan inte alla ha namnlappar på tröjjan med sitt nick på 😆

Hehe, jag slipper nog helst 😆

Postat
kan inte alla ha namnlappar på tröjjan med sitt nick på 🙂

Hehe, jag slipper nog helst 🙂

Man skall vara stolt med sitt nick. 😄

Jag har en kompis som kallar sig för Isabel... han gör det minsann stolt också! hehe

Postat

Det kommer bli skitjobbigt för oss som inte varit på nån IRL innan.. Kommer inte ha nån aning om vilka folk är 🙂

Hur mkt dricka ska ni ha med er då?

Postat
Det kommer bli skitjobbigt för oss som inte varit på nån IRL innan.. Kommer inte ha nån aning om vilka folk är 🙂

Hur mkt dricka ska ni ha med er då?

10 000 öl.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.