Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Ahhh, old school...

Herrejösses vilken bra film det är 😕

Eller - We're going streeeeeeeaking!

/Majken

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

Tanto tycker ju undertecknad söderkis...OK, inte lika stort som Gärdet, men SÅ många blir det väl ändå inte som kommer? Plus att det finns ett och annat träd där som man kan softa under om det blir varmt och ta skydd under om det blir regn...

Tjipp,

Henrik

Postat

Pazo

Det beror på hur mycket syd det är 😠

Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så.

Så det blir en till på listan också, drar med mig brorsan på IRL:en.

Postat

Pazo, du vet hur ledsen jag skulle bli. 😠

Postat
Pazo

Det beror på hur mycket syd det är 😆

Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så.

Jamen va klockrent!

Du måste ju åka förbi jkpg då!

jag bor 5 mil öster om jkgp. så en buss in dit är lugnt!

Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 🙁

Vore fett nice om jag kunde haka på! 😆

Postat
Pazo

Det beror på hur mycket syd det är  😉

Jamen va klockrent!

Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 😄

Vore fett nice om jag kunde haka på! 😄

Vadå Jönköping? Uppsala står det ju! Och varför talar du i koder? 😉😄

mäh!

Jag bor ju på båda ställen! 😄

Aneby är ju där mina pärents bor! å såntdär! där jag bor när jag inte pluggar.

Uppsala är ju egna bondet. där jag är när jag pluggar. Vilket iof är större delen av året så 😄

Postat
Pazo

Det beror på hur mycket syd det är  😕

Jamen va klockrent!

Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 😛

Vore fett nice om jag kunde haka på! 🙂

Då kör vi på det 🙂

Hittar typ inte alls, så då kan ju du få guida oss rätt när vi väl kommer fram också. Tycker vi spikar lördagen för dit resan, typ runt 10 i Jönköping?

Skickar ett PM 🙂

Postat
Pazo

Det beror på hur mycket syd det är  😕

Jamen va klockrent!

Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 😛

Vore fett nice om jag kunde haka på! 🙂

Då kör vi på det 🙂

Hittar typ inte alls, så då kan ju du få guida oss rätt när vi väl kommer fram också. Tycker vi spikar lördagen för dit resan, typ runt 10 i Jönköping?

Skickar ett PM 🙂

jao men det låter ju bra! 🙂

Postat
Min gamle kompis Daniel kanske kommer upp och är med också. 🙂

/Majken

Är han studionörd? 😛

😕

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Ska vi spika Gärdet då?

Vad var felet på Rålis nu igen?

Postat
Ska vi spika Gärdet då?

Tycker vi bestämmer norra djurgården vid universitetet. =)

Allvarligt, det är väl bara spika ett ställe, alltid ngn som inte tycker att det är bra, kanske ngn kan göra en Gallup med de alternativ som finns så känner sig ingen överkörd! =)

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Ska vi spika Gärdet då?

Tycker vi bestämmer norra djurgården vid universitetet. =)

Allvarligt, det är väl bara spika ett ställe, alltid ngn som inte tycker att det är bra, kanske ngn kan göra en Gallup med de alternativ som finns så känner sig ingen överkörd! =)

Vi kan ta vad som helst, bara det finns plats för oss o det är lätt för oss lite mindre bevandrade att hitta! 😆

Postat (redigerat)

Edit: Tog bort mitt inlägg.

Redigerat av AndyPandy
Postat

Nu bestämmer jag gärdet. Vi möts vid stenskulpturerna som är vid kanten av Gärdet mot fältöversten till!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.