Majken Postat 19 juni 2006 Postat 19 juni 2006 Ahhh, old school... Herrejösses vilken bra film det är 😕 Eller - We're going streeeeeeeaking! /Majken
Henrik Andersson Vogel Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Tanto tycker ju undertecknad söderkis...OK, inte lika stort som Gärdet, men SÅ många blir det väl ändå inte som kommer? Plus att det finns ett och annat träd där som man kan softa under om det blir varmt och ta skydd under om det blir regn... Tjipp, Henrik
ThomasJ Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jahapp... Nu verkar det som om jag inte kan komma 😆 hörde det.. så jävla synd:S
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 ja då var det bestämt. Jag kan inte komma 😮 Såvidare det inte är nån från "syd" som ska bila upp till stockholm och som har plats över? 😉
Jonte Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Pazo Det beror på hur mycket syd det är 😠 Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så. Så det blir en till på listan också, drar med mig brorsan på IRL:en.
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Pazo Det beror på hur mycket syd det är 😆 Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så. Så det blir en till på listan också, drar med mig brorsan på IRL:en. Jamen va klockrent! Du måste ju åka förbi jkpg då! jag bor 5 mil öster om jkgp. så en buss in dit är lugnt! Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 🙁 Vore fett nice om jag kunde haka på! 😆
Umemagnus Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 fan va mycke folk det verkar bli, skit att man inte kan komma 😉 mök...
Pluffo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 (redigerat) Fan va jag svamlar. Redigerat 21 juni 2006 av Pluffo
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Pazo Det beror på hur mycket syd det är 😉 Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så. Så det blir en till på listan också, drar med mig brorsan på IRL:en. Jamen va klockrent! Du måste ju åka förbi jkpg då! jag bor 5 mil öster om jkgp. så en buss in dit är lugnt! Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 😄 Vore fett nice om jag kunde haka på! 😄 Vadå Jönköping? Uppsala står det ju! Och varför talar du i koder? 😉😄 mäh! Jag bor ju på båda ställen! 😄 Aneby är ju där mina pärents bor! å såntdär! där jag bor när jag inte pluggar. Uppsala är ju egna bondet. där jag är när jag pluggar. Vilket iof är större delen av året så 😄
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Fan va jag svamlar. hahaha... Jag märkte det! Du gör ju samma sak som mig! Du är ju liksom i stockholm nu! 😉
Mats Stålbröst Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Nästan helt säker på att jag vill vara med, ska bara hårdträna lite kubb först! 😠 /Mats
Majken Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Min gamle kompis Daniel kanske kommer upp och är med också. 🙂 /Majken
Jonte Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Pazo Det beror på hur mycket syd det är 😕 Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så. Så det blir en till på listan också, drar med mig brorsan på IRL:en. Jamen va klockrent! Du måste ju åka förbi jkpg då! jag bor 5 mil öster om jkgp. så en buss in dit är lugnt! Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 😛 Vore fett nice om jag kunde haka på! 🙂 Då kör vi på det 🙂 Hittar typ inte alls, så då kan ju du få guida oss rätt när vi väl kommer fram också. Tycker vi spikar lördagen för dit resan, typ runt 10 i Jönköping? Skickar ett PM 🙂
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Pazo Det beror på hur mycket syd det är 😕 Bor i Borås (7 mil öster om Göteborg), kommer ta med mig brorsan och stanna några dagar där uppe (= Uppsala och Västerås). Troligtvis åker vi på fredagen, även om det kan bli på lördagen. Plats över finns både dit och tillbaka, men jag har svårt och svara på när jag åker tillbaka idag. Själv har jag semester då och tänkte hälsa på lite kompisar, så planeringen är ganska lös om man säger så. Så det blir en till på listan också, drar med mig brorsan på IRL:en. Jamen va klockrent! Du måste ju åka förbi jkpg då! jag bor 5 mil öster om jkgp. så en buss in dit är lugnt! Och jag bor ju i uppsala i vanliga fall så jag har eget ställe där så liksom du kan ta dig din tid ändå! jag bor bara hos mig själv 😛 Vore fett nice om jag kunde haka på! 🙂 Då kör vi på det 🙂 Hittar typ inte alls, så då kan ju du få guida oss rätt när vi väl kommer fram också. Tycker vi spikar lördagen för dit resan, typ runt 10 i Jönköping? Skickar ett PM 🙂 jao men det låter ju bra! 🙂
Linus Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Min gamle kompis Daniel kanske kommer upp och är med också. 🙂 /Majken Är han studionörd? 😛 😕
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Har vi bestämt var vi ska vara? Precis! Kom igen! bestäm något nu! det är liksom nu i helgen!
hackeman Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Vad sägs om Stadsparken i Lund eller Lilla Torg i Malmö? 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Ska vi spika Gärdet då? Vad var felet på Rålis nu igen?
steflund Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Ska vi spika Gärdet då? Vad var felet på Rålis nu igen? Tycker vi bestämmer norra djurgården vid universitetet. =) Allvarligt, det är väl bara spika ett ställe, alltid ngn som inte tycker att det är bra, kanske ngn kan göra en Gallup med de alternativ som finns så känner sig ingen överkörd! =)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Ska vi spika Gärdet då? Vad var felet på Rålis nu igen? Tycker vi bestämmer norra djurgården vid universitetet. =) Allvarligt, det är väl bara spika ett ställe, alltid ngn som inte tycker att det är bra, kanske ngn kan göra en Gallup med de alternativ som finns så känner sig ingen överkörd! =) Vi kan ta vad som helst, bara det finns plats för oss o det är lätt för oss lite mindre bevandrade att hitta! 😆
AndyPandy Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 (redigerat) Edit: Tog bort mitt inlägg. Redigerat 26 juni 2006 av AndyPandy
mornel Postat 26 juni 2006 Trådstartare Postat 26 juni 2006 Nu bestämmer jag gärdet. Vi möts vid stenskulpturerna som är vid kanten av Gärdet mot fältöversten till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.