Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😄 Det kommer gå åt helvete Maxine. Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp. Kom igen nu! Ja, det vore jätteroligt att se när Florian le Sage gör slarvsylta av Lynxo. In the name of rock n' roll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 (redigerat) Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😕 Det kommer gå åt helvete Maxine. Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp. Kom igen nu! Ja, det vore jätteroligt att se när Florian le Sage gör slarvsylta av Lynxo. In the name of rock n' roll. Hörru, det var inte jag som startade en hattråd mot Florian. 😄 Men jag håller med om att det vore intressant att träffa Florian i verkliga livet. Men vill du fortsätta Florian-diskussion, ta det gärna över PM eller i den andra tråden, istället för att förstöra en annars trevlig tråd. Redigerat 11 juni 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 bring your vaseline BOY! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 bring your vaseline BOY! LOL!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 Adda mig till listan Mornel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 Adda mig till listan Mornel.. Jaaaa! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skylined Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 jag kan gärna va med ! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 juni 2006 Dela Postat 11 juni 2006 Jäklar, vad många vi blir! 😕🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Det här blir riktigt bra. Drama out, good times in. And a lot of öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Kom på när jag tittade i kalendern att jag är i Estland med familjen 30 juni till 3 juli, blääää... så du kan ta bort mig ifrån listan.. //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Kom på när jag tittade i kalendern att jag är i Estland med familjen 30 juni till 3 juli,blääää... så du kan ta bort mig ifrån listan.. //S 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 14 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 14 juni 2006 Kom på när jag tittade i kalendern att jag är i Estland med familjen 30 juni till 3 juli,blääää... så du kan ta bort mig ifrån listan.. //S Du ser, jag gjorde rätt i att ignorera dig frånn första början 😆 Skämt åsido, tråkigt att du inte kan komma. Men vi ses på nästa, eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Kom på när jag tittade i kalendern att jag är i Estland med familjen 30 juni till 3 juli,blääää... så du kan ta bort mig ifrån listan.. //S Trist Sounden. Men det kan väl vara kul i Estland oxå... Om det är fint väder så får nog faktiskt frugan och ungarna hänga på också, börjar få dåligt samvete över hur mycket jag är borta med kompisar. Dessutom är grabben (9år) bättre på kubb än jag, men jag kan dricka mera bärs än han 😕 /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Någon måste medtaga en trådlös bergsprängare som dånar när alla är sådär lagom på groggen o skall kasta kubb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Någon kan väl dessutom ta med en trådlös webkamera med inbyggd streamserver. Bara koppla upp den på nån hotspot och berätta IP adressen här, så kan vi andra vara virtuella åskådare. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 15 juni 2006 Dela Postat 15 juni 2006 Någon kan väl dessutom ta med en trådlös webkamera med inbyggd streamserver. Bara koppla upp den på nån hotspot och berätta IP adressen här, så kan vi andra vara virtuella åskådare. 🙁 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😎 Det kommer gå åt helvete Maxine. Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp. äh lägg ner ditt grabbiga lingo. Det nya nu är ödmjukhet och saft & bulle. 😎 Skåneträff du & jag och brämhults på söndag i slottis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Det kommer bli århundradets största kubblag iallafall. Alla får kasta EN pinne var. Jag kommer om jag inte är bortrest då, ska ev åka till norrland.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Åh det låter verkligen så underbart jätteroligt. Skulle verkligen vilja komma över och spela kubb. Lycka till hursomhelst. Hoppas det är soligt 😆 Det kommer gå åt helvete Maxine. Är du sugen på lite good ol' ass-whoopin' så kan vi ju ta tåget upp. äh lägg ner ditt grabbiga lingo. Det nya nu är ödmjukhet och saft & bulle. 😉 Skåneträff du & jag och brämhults på söndag i slottis? Jag är med. Lätt. Men kan vi inte ses i Pilis istället? Det är närmare för både dig och mig & så slipper vi alla cruising-bögar som stryker omkring bland buskarna... & förrsten - vad ska man med ödmjukhet & saft till när man har 5 flak Mariestads, Malmö's smyggaste tjejer, sexsiffrigt på lönekontot & Peter Dalles samlade verk på DVD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2006 😄😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 När blir det IRL i götet då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 & förrsten - vad ska man med ödmjukhet & saft till när man har 5 flak Mariestads, Malmö's smyggaste tjejer, sexsiffrigt på lönekontot & Peter Dalles samlade verk på DVD? Jag tänkte mer rödrutig duk, myror som går passgång, flätad korg & kanske lite trevlig & kulturell konversation.´och.. Näförfan, bakvänd tourettes. Jag skojar. Fernetfrukost i pilis kl 3. Sen ribban & så kan vi slåss om vem som är Mr. beach 2006. närmare för både dig och mig & så slipper vi alla cruising-bögar Är du slö eller? De har ju IRL i stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare. gärdet!!!!!!! jaaaaaaaa!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 16 juni 2006 Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare. gärdet!!!!!!! jaaaaaaaa!!!!! Gärdet funkar väl jättebra? Så pass stort att det inte finns någon risk att vi inte skulle få plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 16 juni 2006 Dela Postat 16 juni 2006 Nu får ni norrlänningar starta en egen tråd tycker jag! Vi har fortfarande inte bestämt plats. Jag tycker att vi ska försöka hitta en någorlunda tom yta. Finns det några såna i Stockholm första Juli? Gärdet är inget dumt förslag. Tanto, Galärparken och Rålis tror jag alla kommer vara fulla av solbadare. gärdet!!!!!!! jaaaaaaaa!!!!! Gärdet funkar väl jättebra? Så pass stort att det inte finns någon risk att vi inte skulle få plats. ja gärdet är underbart! perfekt plats + att jag bor 1min där ifrån(särskrivning?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Hagaparken då? Dessutom finns det en riktigt hemlig plats som jag inte upptäckte förrän här om dagen: parken vid Johanneskyrkan, riktigt najs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 ja gärdet är underbart! perfekt plats + att jag bor 1min där ifrån(särskrivning?) Farligt, farligt 🙂 Då blir det efterfest hos dig dvs. vi spelar in en låt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det vore grymt att vara med, men..... jag ska ju vara best man på ett bröllop den dagen. Lite svårt att kombinera med en IRL i stockholm. Men om ni tar IRL:en i närheten av grisslehamn kanske jag kommer förbi en stund mellan bröllopet och middagen. Någon som föresten är grym på att skriva tal? Har förstått att man som best man förväntas säga något på middagen....äh vafan det får väl bli det vanliga fyllejiddret 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Börja så här och säg sedan vad faan du vill: "Äkta kärlek är svårt att hitta. Ibland kan man tro att man verkligen har hittat äkta kärlek, till den dagen du tar det tidigare flyget hem från Göteborg och ett par nakna människor hoppar ut ur badrummet med förbundna ögon som om det är någon jävla show med joe labero, redo att dubbelmacka din flickvän..." Ahhh, old school... Trist att du inte kommer, snuskis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Börja så här och säg sedan vad faan du vill: "Äkta kärlek är svårt att hitta. Ibland kan man tro att man verkligen har hittat äkta kärlek, till den dagen du tar det tidigare flyget hem från Göteborg och ett par nakna människor hoppar ut ur badrummet med förbundna ögon som om det är någon jävla show med joe labero, redo att dubbelmacka din flickvän..." Ahhh, old school... Trist att du inte kommer, snuskis. 😆😆 !!! ja tråkigt att han inte kan 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.