Umemagnus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 (redigerat) Det finns ett helsjysst område här i Abrahamsberg (Bromma), vid Lillsjön... Garanterat "ledigt"... Åsså tar det en kvart in till stan igen... EDIT: Eniro karta Redigerat 31 maj 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Nu blev jag sjukt peppad! Men jag vågar inte säga 100 än med tanke på jävligt ostadig (obefintlig) ekonomi. Hur blir det om regn skulle infinna sig? Blir det sunkhak då? Bump Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 Nu blev jag sjukt peppad! Men jag vågar inte säga 100 än med tanke på jävligt ostadig (obefintlig) ekonomi. Hur blir det om regn skulle infinna sig? Blir det sunkhak då? Bump Ja, då blir det sunkhak! Sno ihop lite stålar och häng på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Hur är reglerna för intag av...saft...i parkerna? Gärdet funkar nog rätt bra, men brukar det inte blåsa ganska friskt där? Och troligtvis är det en del folk i parkerna men jag tror ändå att vi kan få lagom med plats. I värsta fall får vi väl runt och vara allmänt jobbiga så folk flyttar på sig. Vem tar med sig frysväska med is? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Hur är reglerna för intag av...saft...i parkerna? Gärdet funkar nog rätt bra, men brukar det inte blåsa ganska friskt där? Och troligtvis är det en del folk i parkerna men jag tror ändå att vi kan få lagom med plats. I värsta fall får vi väl runt och vara allmänt jobbiga så folk flyttar på sig. Vem tar med sig frysväska med is? Jag vet hur man klearar utrymmen från folk! Jag har alltid så fina samtalsämnen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Är inte joachime anmäld till IRL:en än? Det är ju många stockholmare som saknas i listan... 🙂 PM:a de du tycker saknas! Joachim kanske bara har missat tråden. Stämmer det! Jag har tangerat lågintensivt deltagande på forumet de senaste veckorna. Jag prelbokar mig själv till kubb (fast jag är urusel på sport - är det en sport?) och hoppas att jag kan hålla vad jag lovar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Är inte joachime anmäld till IRL:en än? Det är ju många stockholmare som saknas i listan... 😆 PM:a de du tycker saknas! Joachim kanske bara har missat tråden. Stämmer det! Jag har tangerat lågintensivt deltagande på forumet de senaste veckorna. Jag prelbokar mig själv till kubb (fast jag är urusel på sport - är det en sport?) och hoppas att jag kan hålla vad jag lovar. Mäh såklart du ska komma! Vi fick ju aldrig snacka klart senast! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Mäh såklart du ska komma!Vi fick ju aldrig snacka klart senast! 🙂 😆 Och jag som tyckte att min mun gick i ett... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Mäh såklart du ska komma!Vi fick ju aldrig snacka klart senast! 😆 😆 Och jag som tyckte att min mun gick i ett... mäh!. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henrik Andersson Vogel Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 JoachimE tipsade mig just om detta. Hm, man kanske skulle dyka upp. Tja /Henrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Skriv upp mig också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Skriv upp mig också! Gött! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Kubb? Det är ju supergott. Speciellt de från Själevad utanför Ö-vik. Count me in, är nästan säker på att jag kan komma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Ja jaäklar vad kul det skall bli att få bevisa att jag är lika bra på kubb som på rättstavning. 😆 😎😳 Fan va fett ifall alla kan komma! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 1 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 1 juni 2006 Wehoo! Har lagt till er i listan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Sätt upp mig preliminärt också =) Hittar inte för fem öre, men har semester. Är det någon som har tänkt att dra ut på stan efteråt? Tänkte kolla med brorsan också (som är musik intresserad även om han inte hänger här)... Jaja, bilar nog upp den 30:e isf och hälsar på lite annat folk i samma veva =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Klart vi ska ut och parta efter. Det är fotbolls-VM. Det är sommar. Det är lördag! Efterfest hos mornel vid 05.00-snåret sådär!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 1 juni 2006 Dela Postat 1 juni 2006 Klart vi ska ut och parta efter. Det är fotbolls-VM. Det är sommar. Det är lördag! Efterfest hos mornel vid 05.00-snåret sådär!!! Äsch! Efterfest inomhus är överskattat! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Wehoo! Har lagt till er i listan. Jaha! Då blev man glömd igen då..... Börjar bli van.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2006 Wehoo! Har lagt till er i listan. Jaha! Då blev man glömd igen då..... Börjar bli van.. Men vad tusan! Förlåt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Har ett förslag jag tror kann funka bra, norra djurgården/ekenhagbadet, närmare bestämt här Det ligger alltså görnära universitetet, finns grillplats, går att bada, och om det är fortbollsvm så lär det ju inte vara så mmycket folk. Är planerna förresten att lägga detta dagtid för att smita iväg under fotbollsvm? Det finns ett ställe nära där också som har sån där projektor... man kan ju fråga om de kan köra så traskar man dit och sedan tillbaka, eller ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2006 Det låter bra, Steflund! Förresten, är det någon som har ett kubbspel? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag röstar på tanto som spelplan. Visst det kommer vara en hel del folk men det är stort och jag va på personalfest där förra sommaren och det gick skitbra att spela kubb då och det va inte direkt trångt 😎 Det verkar gå att fixa ledigt också så jag är till 80% med 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Det låter bra, Steflund! Förresten, är det någon som har ett kubbspel? 😎 Va? Det skall ju Studio stå för! 😄 Brukar inte de finnas för någon hundralapp vid den här tiden på året? Vi kan ju lägga en 5:a/10:a var så tillfaller spelet "Sudio_Irl_Festis_kommité"? Jag har för övrigt bestämt att jag åtminstone skall vara med ngn timme... har ju som jag tjötat om tidigare dagen före kommit hem från spanien efter 1 år borta. Så man kanske är lite seg... men jag får ju inte missa denna chans. Mohahaha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Vi är 20 stycken anmälda hittills, ett kubbspel kostar 119,50:- på BR Leksaker. Jag tror att vi behöver åtminstone två. Det blir typ en tia var. Om ingen har något spel kan väl två personer köpa varsitt kubbspel och stasha in en tia från de andra när vi ses? Eller byta mot en öl 😎 Edit: fin bild Redigerat 7 juni 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Säg en tjuga var så kan vi köpa några leksaksinstrument på BR också, och sitta och "kretsbenda" och jamma i ett hörn. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Säg en tjuga var så kan vi köpa några leksaksinstrument på BR också, och sitta och "kretsbenda" och jamma i ett hörn. 😎 Bra idé! Man får en hel orkester för 149,50:- Kolla in! Edit: En hel orkester: trumpet, trumma, tamburin och andra rytminstrument. Totalt 6 instrument. Redigerat 7 juni 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2006 Saxofonen är också sjukt king! Och jag kan tänka mig att de elektroniska trummorna skulle göra vilken metalbatterist som helst grön av avund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
steflund Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Säg en tjuga var så kan vi köpa några leksaksinstrument på BR också, och sitta och "kretsbenda" och jamma i ett hörn. 😎 Ja, det låter kul. Visst råder det förbud på lägereldsgura också ? EDIT: tog bort smaklöst skämt (sparar det till festen) Redigerat 7 juni 2006 av steflund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Trådstartare Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Säg en tjuga var så kan vi köpa några leksaksinstrument på BR också, och sitta och "kretsbenda" och jamma i ett hörn. 😎 Ja, det låter kul. Visst råder det förbud på lägereldsgura också (finns inget värre än att höra "jag ****** fiskar" eller liknande)? Den som tar med gitarren får en boston (ett hårt knä mot yttersidan av låret). Jag är verkligen allergisk mot män som plockar upp gitarren på efterfesten och lirar lite gamla goa bitar som Wonderwall och någon Bob Dylan-dänga. Edit: tog bort Steflunds smaklösa skämt ur citatet. 😄 Redigerat 7 juni 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.