Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Här ska snackas politik, islam, piratkopiering, köttätare &veganer, klassamhälle och världens bästa låt ! ! Sidechain och ljudkortsval då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 nej, det skall ingå i musiken, syslöjd är ett förträffligt busämne där man blev utkastad pga diverse oegentligheter med tjejerna i klassen...och annat ofog som vi inte skall nämna här... 😎 Va f-n, satt du och limmade på brudarna i syslöjden... 😄😆 😆😄🙂😆 !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Kanske... ska kolla allmanackan (inte min fru 😆 ) Har inte varit på nån IRL än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Kanske... ska kolla allmanackan (inte min fru 😆 )Har inte varit på nån IRL än. DO IT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Stockholm är väl närmast till hands för mej för IRL. Bor i Norrköping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 Härligt. Florian, kommer du? Det skulle rula. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) Jag lyssnar inte på musiker som tycker att det är coolt med mustasch. är du på något sätt en diskriminerande typ, låter så om du menar allvar, du kanske inte lyssnar på musiker som har långt hår,bruna skor, kommer från Afganistan, gillar isglass, heter John, dricker té, osv osv-hör du inte hur dumt det låter... 😏 Mornel: som sagt, måste kolla almanackan men visst vore det sjukt kul, så får vi verkligen se vem som ligger bakom dessa obstinata trådinlägg... 🙁 Redigerat 29 maj 2006 av Florian le Sage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 Mornel: som sagt, måste kolla almanackan men visst vore det sjukt kul, så får vi verkligen se vem som ligger bakom dessa obstinata trådinlägg... 😎 Detsamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 jag menar mina egna pappskalle 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Han är int den enda 😎 Helt sant... Lynxo, Pazo och Viktor ligger stadigt på 80% 😎 /Majken 😮😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Nu blev jag sjukt peppad! Men jag vågar inte säga 100 än med tanke på jävligt ostadig (obefintlig) ekonomi. Hur blir det om regn skulle infinna sig? Blir det sunkhak då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Han är int den enda 😎 Helt sant... Lynxo, Pazo och Viktor ligger stadigt på 80% 😮 /Majken 😄😄 Han menar -80% fattar du väl, så skötsam som jag är! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 För övrigt, sign me up! Förra gången kunde jag inte, men nu jävlar! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Jag kommer (så klart). Men kom ihåg att eftersom Sverige kommer vinna sin grupp i fotbolls-VM och spöa skiten ur dom som försöker moppsa sig i åttondelsfinalen kommer kvarten att spelas den 1:a juli klockan 17.00. Så vi måste alltså dra oss vidare till något ställe där dom har storbilds-TV på seneftermiddagen för att njuta av fotboll och (mer) öl. Kommer Sverige tvåa, spelas åttondelen kvällen innan. Men det gör vi ju inte. England ska få bita gräs. Lägg även in Sverige - Tjeckien, VM final i Berlin, 9/7 kl 20.00 i almanackan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Bra tänkt, force_fed! Spelar Sverige den dagen, måste vi självklart se det! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Jag kommer (så klart). Men kom ihåg att eftersom Sverige kommer vinna sin grupp i fotbolls-VM och spöa skiten ur dom som försöker moppsa sig i åttondelsfinalen kommer kvarten att spelas den 1:a juli klockan 17.00. Så vi måste alltså dra oss vidare till något ställe där dom har storbilds-TV på seneftermiddagen för att njuta av fotboll och (mer) öl. Kommer Sverige tvåa, spelas åttondelen kvällen innan. Men det gör vi ju inte. England ska få bita gräs. Lägg även in Sverige - Tjeckien, VM final i Berlin, 9/7 kl 20.00 i almanackan. Oj! Här var vi cocky! 😎 Jag är rädd att även England kommer göra rätt hyfsade försök att sparka ner våra skallar med ansiktet före i gräset, men det är en annan historia... Vi får se helt enkelt! Bra att du påpekade detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Jag lyssnar inte på musiker som tycker att det är coolt med mustasch. är du på något sätt en diskriminerande typ, låter så om du menar allvar, du kanske inte lyssnar på musiker som har långt hår,bruna skor, kommer från Afganistan, gillar isglass, heter John, dricker té, osv osv-hör du inte hur dumt det låter... 😎 Du kanske inte ska ta allt jag säger på största allvar 😎😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Jag kommer (så klart). Men kom ihåg att eftersom Sverige kommer vinna sin grupp i fotbolls-VM och spöa skiten ur dom som försöker moppsa sig i åttondelsfinalen kommer kvarten att spelas den 1:a juli klockan 17.00. Så vi måste alltså dra oss vidare till något ställe där dom har storbilds-TV på seneftermiddagen för att njuta av fotboll och (mer) öl. Kommer Sverige tvåa, spelas åttondelen kvällen innan. Men det gör vi ju inte. England ska få bita gräs. Lägg även in Sverige - Tjeckien, VM final i Berlin, 9/7 kl 20.00 i almanackan. Oj! Här var vi cocky! 😕 Jag är rädd att även England kommer göra rätt hyfsade försök att sparka ner våra skallar med ansiktet före i gräset, men det är en annan historia... Vi får se helt enkelt! Bra att du påpekade detta! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Men pojkar, ni kommer väl ihåg vilken sorts groggvirke ni ska köpa inför kubb-matchen? Låt mig friska upp minnet lite: http://www.expressen.se/index.jsp?a=596632 😳 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Men pojkar, ni kommer väl ihåg vilken sorts groggvirke ni ska köpa inför kubb-matchen? Låt mig friska upp minnet lite: http://www.expressen.se/index.jsp?a=596632 😏 /Majken är det obligatorsik fylla denna gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 blir det i tanto eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Men pojkar, ni kommer väl ihåg vilken sorts groggvirke ni ska köpa inför kubb-matchen? Låt mig friska upp minnet lite: http://www.expressen.se/index.jsp?a=596632 😏 /Majken w000000000tttt?!?!?!?! Tack pappa!!! Nu vet jag!! Fan va full jag ska bli den tionde när 87:orna tar studenten!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Men pojkar, ni kommer väl ihåg vilken sorts groggvirke ni ska köpa inför kubb-matchen? Låt mig friska upp minnet lite: http://www.expressen.se/index.jsp?a=596632 😆 /Majken w000000000tttt?!?!?!?! Tack pappa!!! Nu vet jag!! Fan va full jag ska bli den tionde när 87:orna tar studenten!! 😄 😆 Vad läskigt! 😏 Jag vet... 87:or... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Men pojkar, ni kommer väl ihåg vilken sorts groggvirke ni ska köpa inför kubb-matchen? Låt mig friska upp minnet lite: http://www.expressen.se/index.jsp?a=596632 😆 /Majken w000000000tttt?!?!?!?! Tack pappa!!! Nu vet jag!! Fan va full jag ska bli den tionde när 87:orna tar studenten!! 😄 😆 Vad läskigt! 😏 Jag vet... 87:or... 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 OMG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) När man säger "87:or" så låter de som unga, men om man säger att de är 20 år gamla så är det ju en helt okej ålder. (att ragga på) Hur är det med alkoholförtäring i parker i Stockholm nu för tiden, förresten? Förra året var det väl något snack om förbud i vissa under vissa tider på dygnet. Eller är jag helt vilse? Vad har vi för backup-plan om det visar sig att vädret ska bli askasst på den planerade dagen? Jag har större tilltro till vårt fotbollslag än vad jag har till det svenska vädret... Skjuter vi upp träffen till ett senare datum eller kör vi en vanlig träff på krogen istället? Edit: Tydliggjorde mina motiv med 87:orna. 😎 Redigerat 29 maj 2006 av force_fEd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 När man säger "87:or" så låter de som unga, men om man säger att de är 20 år gamla så är det ju en helt okej ålder. Hur är det med alkoholförtäring i parker i Stockholm nu för tiden, förresten? Förra året var det väl något snack om förbud i vissa under vissa tider på dygnet. Eller är jag helt vilse? Vad har vi för backup-plan om det visar sig att vädret ska bli askasst på den planerade dagen? Jag har större tilltro till vårt fotbollslag än vad jag har till det svenska vädret... Skjuter vi upp träffen till ett senare datum eller kör vi en vanlig träff på krogen istället? Köra som vanligt på krogen!! Dessutom är 87:or inte alls 20. de är 19... jag fyller 20 i år jue! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 När man säger "87:or" så låter de som unga, men om man säger att de är 20 år gamla så är det ju en helt okej ålder. Hur är det med alkoholförtäring i parker i Stockholm nu för tiden, förresten? Förra året var det väl något snack om förbud i vissa under vissa tider på dygnet. Eller är jag helt vilse? Vad har vi för backup-plan om det visar sig att vädret ska bli askasst på den planerade dagen? Jag har större tilltro till vårt fotbollslag än vad jag har till det svenska vädret... Skjuter vi upp träffen till ett senare datum eller kör vi en vanlig träff på krogen istället? Köra som vanligt på krogen!! Dessutom är 87:or inte alls 20. de är 19... jag fyller 20 i år jue! Men då jag själv är gubbe skulle jag nog gärna avrunda uppåt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Michael Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Just fan, det är 2006. Jag får alltid för mej att det är 2007. 😎 Aja...19-åringar funkar väl oxå. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Just fan, det är 2006. Jag får alltid för mej att det är 2007. 🙂 Aja...19-åringar funkar väl oxå. 😮 väl? Funkar bättre än 20+ 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.