Jump to content
Annons

Sommar-IRL Stockholm

mornel

Recommended Posts

ARRRRRRRRRRGHHHHHHHHH ! ! !

Jag skulle varit med!!

Kubb och bira är ju för faan mitt mellannamn, jag skulle spöat skiten ur er allihopa! 😎 ARRRG ! AAARRRRG ! ! ! ! Jag hade sett fram emot detta, men nu fick vi långväga gäster och jag hade trevligt iallafall till 03:00. Men...

Det måste bli en ny irl, å då får vi se till att det blir uppslutning.

Kul med bilder så snabbt efter träffen. Jag tycker de flesta såg ut som jag förväntade mig. Nice gäng.

/R¤ffe

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

Shorts och t-shirt är faktiskt rekommenderat till alla som vill vara med o spela fotboll i framtiden! Och skor är heller ingen dum idé!

Dela på andra sajter

Tack alla! Det va skit soft. Hoppas ni fortsatte hade skojj!

jo, det var lattjo... nu är tröttheten grav,... fotbollen tog musten ur en. Du f¨r sluta tjuvträna kubb.

HA! Det va första gången för mig, min talang kommer ovanifrån! 😠

Dela på andra sajter

Självklart, Florian! BR-kassen jag håller i är full av skrot som sen dök ner i en papperskorg:

RIMG0236.JPG

Dela på andra sajter

ni städade väl efter er?

plockade med alla burkar/skräp etc---annars blir jag arg och börjar kalla er för saker igen 😕 natursvin/parksvin skall skjutas!

Vi lämnade visserligen kvar en pizzakartong med mitt nummer på. Det var dumt på flera sätt 😆

Dela på andra sajter

IMG_3975.jpg

Ska inte den här in i tråden om skrivbordsunderlägg, i högupplösta versionen? 😕

Javisst! Jag är jättefin i den där beige pikén! jag vill ha den i hög upplösning!

..men vem fan är idioten i kalsonger?

Dela på andra sajter

IRL-Göteborg i slutet av Juli eller början av Augusti. Finns det intresse?

Självklart... Men ingen sport va..? 😕

Öl och musik...

Behöver nödvändigtvis inte vara någon sport inblandad. Dock tyckte jag att det var väldigt trevligt att vara utomhus och inte på något högljutt ställe där man kan vara lika social som Ötzi.

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
..men vem fan är idioten i kalsonger?

Maria ser du väl? 😆

Vad är det som reser sej i bakgrunden... 😆

Edit: Killing-gänget gjorde väl något roligt av det... 😕

Redigerat av Lilleman
Dela på andra sajter

men jag ville också va mä 🙁

Du är ofrän Pazo 😉

Han får fan ta o vara med nästa gång! 😆

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Spelade inte du in filmsnuttar av fotbollsmatchen, Linus?

Mjae, jag gjorde några onödiga och korta videoklipp under kubben. Men det händer nada, och ljudet låter pfffffffffffffffff pga. vindblåsten. 😉

Försökte mig även på att bugga samtalet om multibandskompression, men det blev ohörbart tyvärr. 😆

Redigerat av Linus
Dela på andra sajter

Linus!! JAg har alltid trott att du var typ 2 meter lång eller nåt..

Nä, men de andra var bra nära 😆

Hur lång är t.ex. du Rombo?

Dela på andra sajter

Linus!! JAg har alltid trott att du var typ 2 meter lång eller nåt..

Nä, men de andra var bra nära 😆

Hur lång är t.ex. du Rombo?

Jadu.. Jag sa att jag var 192, men då protesterade Force o sa att jag måste vara längre, så då drog jag till med 194! 😉 Men jag vill minnas att jag var 192 när jag fixade mitt pass för en månad sedan!

Dela på andra sajter

ett till IRL i augusti? 😆

Ja! Eller nåt! Jag röstar för att Leo tar hjälp av sin vädermaskin och väljer ett bra datum! Vidare röstar jag för fotboll på Gärdet med korta halvlekar o många byten o ölpaus!

Dela på andra sajter

Ja! Eller nåt! Jag röstar för att Leo tar hjälp av sin vädermaskin och väljer ett bra datum! Vidare röstar jag för fotboll på Gärdet med korta halvlekar o många byten o ölpaus!

Inte i början av augusti då många fortfarande har semester!

Jag ställer upp som huligan! Pimplar öl och skriker okväden åt fantasidomaren.

Skickar sms till mig själv och bestämmer en plats där jag ska slåss.

Åker direkt till platsen och springer fram och tillbaka som en tok, och använder olika tillhyggen som jag slår och kastar på mig själv, vrålandes som en besatt!

Det hela slutar med att jag skrikandes bärs in i en ambulans till Karsuddens sjukhus!

Fan va kul det kan bli!

/R

Dela på andra sajter

ett till IRL i augusti? 😉

Fin idé. Ringer Lage Larsson imorgon och hör efter om en passande helg med strålande sol i andra halven av Augusti.

Dela på andra sajter

IRL-Göteborg i slutet av Juli eller början av Augusti. Finns det intresse?

Självklart... Men ingen sport va..? 😉

Öl och musik...

Behöver nödvändigtvis inte vara någon sport inblandad. Dock tyckte jag att det var väldigt trevligt att vara utomhus och inte på något högljutt ställe där man kan vara lika social som Ötzi.

Blir det i Göteborg är jag nästan garanterat på =) Bor ju lite närmare då...

I övrigt får jag tacka för en trevlig lördag. Både jag och bror hade skitkul. Fotbollen sög ju musten ur en, men det var det lätt värt. Blev dock ingen utgång efteråt som planerat...

Hamnade däremot på en finlandskryssning lite impulsivt i söndags, buggade med lilla my, och raggade på en tjej från Estland =) Misstänker att söndagar är mer av en transport tur, många barnfamiljer som tittade lite snett på en idag, och i nattklubben kändes det som om att det var mest ryssar. Dom flesta låg nog och sov...

Jaja, kom hem för 30 minuter sen, så nu ska jag sova. Stockholm tar på krafterna... 🙂

Dela på andra sajter

ett till IRL i augusti? 😉

Fin idé. Ringer Lage Larsson imorgon och hör efter om en passande helg med strålande sol i andra halven av Augusti.

isf är jag på!!

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack för en härlig lördagskväll!

Om man tittar på bilderna så ser man ju att jag är betydligt längre än den där korta Rombo-killen. Och jag lovar att jag inte står på tårna...*visslar oskyldigt*

Marcus, gjorde du oxå illa foten? Jag var och röntgade igår eftermiddag, hade som tur var ingen sprickor eller något sådant men "det mjuka", som sjuksköterskan så medicinskt korrekt kallade det, hade tagit lite stryk. Speciellt eftersom jag var ute och dansade hela natten utan att märka av det tack vare det utmärkta bedövningsmedlet jag intagit..

Så jag bör inte spela fyllefotboll eller gå ut och dansa på en vecka.

Jonte, sorry att jag var långsam med att svara på ditt SMS. :/

Redigerat av force_fEd
Dela på andra sajter

Haha, sa hon "det mjuka"? 😛

Efter undersökning på egen hand kan jag konstatera att jag heller inte har några skador "i" foten, utan det är bara "det mjuka"! 😱

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.