Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Hallå eller...! Men kan man få be om lite kommentarer till bilderna eller...

Är det här bara för dom som var där... Vem är vem? :rolleyes:

Varsågod!

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

Är det här bara för dom som var där... Vem är vem? :rolleyes:

Varsågod!

Strålande, alldeles strålande.

Postat

Jag måste tyvärr knäcka er alla och meddela att jag drack en massa öl. Det är alltså en myt att vi vann för att vi drack minst öl.

Vi vann helt enkelt för att vi var så snygga!

Postat
Jag måste tyvärr knäcka er alla och meddela att jag drack en massa öl. Det är alltså en myt att vi vann för att vi drack minst öl.

Stod inte ni i medvind, med solen i ryggen, och spelade med det "bra" kubbspelet i alla matcher? Inte för att jag påstår att det skulle ha någon inverkan :rolleyes:🙁

Postat

Hallå....det var ju vatten i flaskan, det kände minsann jag. 🙂 Dessutom hade ni säkert övat innan.

Postat
Stod inte ni i medvind, med solen i ryggen, och spelade med det "bra" kubbspelet i alla matcher? Inte för att jag påstår att det skulle ha någon inverkan  🙂  😄

Vi hade kubbspelet med de tjocka pinnarna (bättre eller sämre kan vi inte säga 😛)

Dessutom spelade vi från båda sidorna, och hade minsann solen i ögonen 2 matcher av 3. 😄

Ord. 😎

Postat

Steflund, du har visst utsläppt hår i din avatar ju... 🙂

Postat (redigerat)

MER BILDER! WEEE!!

RIMG0178.JPG

De enda som var på plats i tid och därmed undvek att bli Behringermixrar: steflund, AndyPandy och Skylined.

RIMG0181.JPG

Torwald sitter och glassar i sina solglasögon medan Linus, med en något glasartad blick, stirrar apatisk ut mot horisonten efter att ha svept en hel (!) "Jaffa Lime" och...

RIMG0183.JPG

...tryckt i sig en halv Pizza.

RIMG0185.JPG

Linus, steflund och steflunds mage.

RIMG0186.JPG

Här ser vi en konstnärlig närbild på den senare.

RIMG0187.JPG

Mornel använder sig av en av många av de poser som han har samlat på sig under flera års ihärdigt tittande på "Top model".

RIMG0188.JPG

Inte ett moln på himlen. Bara flygplan.

RIMG0189.JPG

AndyPandy, Linus och kallemio lyckades på något sätt plocka hem mästartiteln i kubb. Här ser vi dem djupt koncentrerade på hur långt över kastgränsen de kan gå utan att bli upptäckta.

RIMG0192.JPG

Steflund och AndyPandy "chillar" i gräset.

RIMG0193.JPG

Om vi hade haft någon "bästa t-shirt"-tävling så hade Linus antagligen vunnit den.

RIMG0194.JPG

Torwald ( höger ) tillsammans med respektive Maria ( Ej registrerad på forumet ).

RIMG0197.JPG

MarcusRombo som inte ska förväxlas med Maria, som Mornel av någon outgrundlig anledning gjorde på en av bilderna ovan.

RIMG0203.JPG

Jag, MarusRombo och Torwald ( om man inte visar ansiktet är man tekniskt sett inte med på bilden ).

RIMG0207.JPG

AndyPandy, Jonte, steflund, Force_Fed, Skylined och Mornel. I bakrunden ser vi delar av det fotbollslag som sånär blev ägda studio-style.

RIMG0216.JPG

Mornel ( mitten ) spexar med sin mobilkamera för f0rce_fEd ( vänster ) och Linus ( höger ( duh! ) ) som verkar måttligt imponerade.

RIMG0218.JPG

Favorit i repris: AndyPandy och steflund "chillar" i gräset. Även om detta var en väldigt aktiv IRL med både kubb och fotboll så var scener som denna även vanligt förekommande.

RIMG0223.JPG

MarcusRombo som sånär gav oss en seger i fotbollsmatchen genom sin förvirrande manöver att spela i kalsipperna.

RIMG0224.JPG

Skylined, spikad 1:a målvakt i FC Studio

RIMG0235.JPG

Medan de flesta tilltalades med sina vanliga namn, skrek vi alla "FORCE" för att påkalla svampens uppmärksamhet på mittfältet där han sprang runt med sin tomma ölflaskka.

RIMG0236.JPG

När det blev lite kyligt och alla Veggie-Chips hade tagit slut bestämde vi oss för att lämna gärdet. Här ser vi från vänster till höger: Jontes bror ( OBS! Utböling. Ej registrerad på forumet, men naturligtvis ruskigt välkommen ändå! ), f0rce_fEd, Linus, Mornel och MarcusRombo.

RIMG0240.JPG

If you gotta go...

RIMG0241.JPG

...you gotta go!

RIMG0243.JPG

Nöjda efter att att få tömt sina blåsor står herrarna f0rce_fEd och MarcusRombo och huttrar i kvällsbrisen ( OBS! Dramatisering. Något huttrande ägde egentligen inte rum. )

RIMG0258.JPG

Ett kort på ett kort på AndyPandy. Efter en mobilkameraorgie på tunnelbaneperrongen börjar man förstå att kvällen är sen ( trots att den egentligen inte är det ) och sällskapet upplöses. Tack för den här gången!

Redigerat av Pluffo
Postat
va är väll en bal på slottet... 🙁

Ungefär som kubb och fotboll på Gärdet igår. 😄

Postat

Är det här bara för dom som var där... Vem är vem? 🙁

Varsågod!

Kanon verkligen... 😄😄

Vilken organisation denna gången...

Himla kul att se bilder för oss andra på forumet, bra jobbat...

Det måste ju snart bli dax för en IRL på västsidan...

Postat (redigerat)

Är det här bara för dom som var där... Vem är vem? 🙁

Varsågod!

Kanon verkligen... 😄😄

Vilken organisation denna gången...

Himla kul att se bilder för oss andra på forumet, bra jobbat...

Det måste ju snart bli dax för en IRL på västsidan...

Jamen kan vi inte svänga ihop en då? Jag skulle gärna vara med på en innan jag flyttar från Göteborg 😄 !!! 1:a Augusti, någon? Jag kan starta en tråd.

Edit: Ehh...Fast inte 1:a kanske. Är ju trots allt en vardag.

Redigerat av Pluffo
Postat

Fy tusan! Nu har jag mailat alla bilder till mornel, hoppas de kommer upp här. Det var en hel del, faktiskt. Jag vågar till och med lova en bild på den beryktade kontaktannonsen på pizzakartongen.

Postat

Kuuuul med bilder. Ni ser fan aldrig ut som man väntar sig. 😄

Men det ser ut att ha gått lite lugnt till... och hemma redan vid 21-tiden?? 🙁

Tur man inte flög upp om det nu slutade så tidigt...

Postat (redigerat)
hoppas ni hadde kul utan mig :S

Vad var det som satte käppar i hjulen den här gången? Det icke befintliga busskortet eller det obefintliga lokalsinnet? 🙁

OBS! BILDER PÅ FÖRRA SIDAN, FÖR NYTILLKOMNA TRÅDLÄSARE!

Redigerat av Pluffo
Postat
och hemma redan vid 21-tiden?? ...

Det rekordet borde vi kunna slå med ett halvt dygn! 🙂

Postat

Folk var ju utpumpade efter fotbollen! Jag lovar att ställa upp på att parta till småtimmarna om jag får chansen. Just say when! 😉

Postat
Folk var ju utpumpade efter fotbollen! Jag lovar att ställa upp på att parta till småtimmarna om jag får chansen. Just say when! 😉

Ja precis. Fast för min del var det inte framförallt fotbollen som satte käppar i hjulet för en sen partynatt utan min vacklande hälsa efter en tung fredagskväll.

Vi kommer igen nästa gång! 🙁

Postat
Hur går det med de övriga bilderna?

Jag har lagt upp Torwalds bilder och han har meddelat mig att han skulle slänga in dem i tråden. Tålamod, Martin, tålamod! 😉

Postat

Och här kommer mina bilder! Stort tack till mornel som fixade serverplats!

IMG_3943.jpg

Snygga jag som poserar lite snyggt framför kameran. Helt otvunget.

IMG_3944.jpg

Linus tur att posera. Sjukt nice.

IMG_3945.jpg

Favorit i repris. Samma person som ovan.

IMG_3946.jpg

Leo a.k.a. mornel, snyggingen själv.

IMG_3947.jpg

Samma person som ovan, här med sällis av Linus

IMG_3948.jpg

MarcusRombo, jupp. (a.k.a. Maria...?)

IMG_3949.jpg

skylined i sällskap av steflund. Ser de inte lite sådär gulligt nykära ut? 😉

IMG_3950.jpg

steflund återigen - linslus?

IMG_3951.jpg

AndyPandy i sånt där najs super hero-motljus.

IMG_3952.jpg

Himla mysigt med en massa grabbar.

IMG_3953.jpg

How you doin'?

IMG_3955.jpg

Katten sket på dörrmattan.

IMG_3956.jpg

Houston, we've got a problem..

IMG_3958.jpg

"Kolla nu när jag ska snurra runt som en prinsessa!"

IMG_3960.jpg

FC Studio chillin'

Postat
Leo a.k.a. mornel, snyggingen själv.

😉

Med fetaste mongoleendet!

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Torwald lämnade träffen med fel person! Jag har varit i kontakt med Marias nära o kära o dom vill ha tillbaka henne på en gång!! O jag saknar dig Toris!

Tack så sjukt mkt allihopa! Jag hade skitkul! Men är lite besviken på Marias och Mickes dåliga insats i kubbandet, dom drog ner nivån på spelet helt!

Sedan var det inte bara Micke som blev stämplad... Jag blev det med, men fortsatte matchen iaf... 30 min senare hade jag ont i foten men trodde då att det var tack vare ett hårt vristskott jag lyckats med. När jag vaknade upp idag var min fot sjukt svullen, och är det fortfarande. Haltar dessutom. Men fotbollen var kul! Mycket kul! Skulle vilja ha en IRL i form av en fotbollsmatch någon gång, men som Leo sa så är det ju inte så socialt...

Mycket skojiga bilder också!

😉

Postat

Förlåååååt Marcus för att jag skrev fel i natt! Måste bara ha tittat på det vita tygstycket på din överkropp och skrivit Maria utan att tänka efter. Så damig ser du inte ut!

Jag hade också skitroligt - och man måste ju faktiskt inte supa sig asfull till RNB-hits på Vasas varje gång, right?

Mer fotboll tycker jag att det ska bli innan hösten gör intåg. Och nästa gång tar jag med mig shorts och t-shirt. Jobbigt att springa i jeans och skjorta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.