Jump to content
Annons

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Vi blir ju en rätt stadig bunt imorgon ju! Ska bli supernice!

Leo: Jag åker upp ikväll runt 20.. Hoppas du hoppar in på MSN innan dess, så kan vi gå igenom lite detaljer... Angående pizza-ätande osv. Annars har jag väl kanske möjligheten att hoppa in på MSN imorgon så kan vi snacka då..

Annons
  • Svar 400
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postat

Blä

Jag måste reservera mig inför morgondagen.

Vi får eventuellt gäster, det är inte 100 bestämt ännu.

Vi får se 😉

/R

Postat
Vi får eventuellt gäster

Ta med dem! 😉

Postat

Men hallå, allvarligt talat? Är det så många som stället in? Vad är vi nu, 19 personer? Jag tar med mig en eller två till. Jag har ett kubbspel, om det behövs...?

Postat
[...]

Platsen blir Gärdet , vi möts vid stenstoderna som står mot Fältöversten till. Tiden är 17.00. Den som kommer senare är en behringermixer.

[...]

Heylo... vart ligger dessa stenstoder? Finns det ngn adress i närheten som du kan hänvisa till?

Postat

Nu blir jag lite osäker, men vi möts här:

irlsthlm.jpg

Postat

Strålande... Detta är ju faktiskt en bra bit från fältöversten, så ngn kanske skall gå dit och titta så det inte står ngn ensam rackare där.

Postat
Strålande... Detta är ju faktiskt en bra bit från fältöversten, så ngn kanske skall gå dit och titta så det inte står ngn ensam rackare där.

Jo, det är ju en bit. Jag tänkte mest på riktningen. Fältöversten var kanske ett riktigt dåligt landmärke.

Kallemio: du tar med en bergsprängare!

Postat

Jo, det är ju en bit. Jag tänkte mest på riktningen. Fältöversten var kanske ett riktigt dåligt landmärke.

jag har ingen 😛

Postat

jag har ingen 🙂

Kom igen, du har två timmar på dig att fixa fram en, sätt fart! 😛

Postat

jag har ingen 😄

Kom igen, du har två timmar på dig att fixa fram en, sätt fart! 🙁

ha! jag sitter här och är bakis... inte en chans 🙁

Postat
vafan.. har inget busskort o inga pengar, skall försöka låna ett kort tills ikväll:s

Om du lånar ihop 10 eller 20 spänn för att ta dej dit så bjuder jag på en öl eller två och hemresan.

syns snart.

Postat (redigerat)

Lådan, fastnar du ofta ute där du bor? Verkar trassligt det där. Sno ihop en tia till tunnelbanebiljetten, du har säkert lite flaskor du kan panta eller nåt 🙁

Redigerat av mornel
Postat
Vem tar med det glada humöret då? 🙁

🙁

Jag kan försöka ta med ett.

Fin karta 😄

Postat
Tack alla! Det va skit soft. Hoppas ni fortsatte hade skojj!

jo, det var lattjo... nu är tröttheten grav,... fotbollen tog musten ur en. Du f¨r sluta tjuvträna kubb.

Postat

Det var verkligen sk*ttrevligt det här! Tack allihopa som kom dit.

Bilderna är pågång.

Frågan är dock var Majken och Olsberg tog vägen 😛

Postat

Vi fastnade i en förfest, och nu messade jag just Linus eftersom vi var sugna på att ut och festa. Men ehh.. nu var det ju redan slut.. sist höll vi ju på till 03:00, vad hände? 😛

Mats var här men stack tidigt eftersom han skulle bort imorgon, detsamma med Björn som skulle hem och packa klart.

Vi är fortfarande ett gäng på fem pers som inte har nånstans att ta vägen, oh well.. Nästa gång är det fest hemma hos mig då, eller? 😉

Hoppas ni hade skoj i alla fall.. det hade/har vi

/Majken

Postat

Det var jävligt trevlgit det här faktiskt. Ingen större besvikelse med att jag begav mig dit, med andra ord 😛

Kommer lite bilder härifrån strax också!

Postat (redigerat)

Jaha, vi som lämnade ett kryptisk meddelande på en pizzakartong utifall ni skulle dyka upp 😛

( Jag håller på att skicka bilder till Mornel för att han ska kunna lägga upp dem på sin server men tack vare min super-crappiga internetuppkoppling så kommer det ta ett tag. )

Föresten: Hur många känner till att tidningen KP fortfarande finns kvar?

Redigerat av Pluffo
Postat

Hur kan jag skicka mina bilder till mornel? Det vore ju najs om alla låg på samma ställe för allmänt åtlöje. Jag bjuder på mig själv ikväll och tillåter publicitet av bilderna på mig själv.

Postat
Föresten: Hur många känner till att tidningen KP fortfarande finns kvar?

Gallup!

Hur kan jag skicka mina bilder till mornel? Det vore ju najs om alla låg på samma ställe för allmänt åtlöje. Jag bjuder på mig själv ikväll och tillåter publicitet av bilderna på mig själv.

Skicka bilderna till mornel snabel-a gmail.com så slänger jag upp dem! Märk brevet med "IRL-Bilder Stockholm 2006 Gärdet Kubb och Fotboll, Öl, Umgänge och Partaj".

Postat (redigerat)

Här är mina och Linus bilder:

01.jpg

Linus och Steflund (höger)

02.jpg

MarcusRombo vilar i det gröna.

03.jpg

Hela gänget softar vid ett bord innan kubbturneringen tar sin början.

04.jpg

"Två pinnar var, vi kastar dem!" "Bra taktik!"

05.jpg

Maria, Rombo, force_fEd och Linus

06.jpg

Towald och AndyPandy

07.jpg

force_fEd i förgrunden, Jontes bror och Jonte själv längst bak.

08.jpg

Pluffo, AndyPandy, force_fEd, Linus och MarcusRombo väntar på tunnelbanan i sinnessjuka 12 minuter!

09.jpg

Rombo

10.jpg

Pluffo

11.jpg

Torwald och Mornel får storstryk i kubb...

12.jpg

Rombo, Pluffo, steflund och skylined kastar pinnar på andra pinnar (en är i luften!)

13.jpg

Ja det här gick ju bra!

14.jpg

En match till då grabbar, komigennurå!

15.jpg

Rombo blev svettig och joxade med trasan endast iförd wifebeater och kalsipper.

16.jpg

Rombo, force_fEd och Maria får storstryk i kubb...

17.jpg

Pluffo: Men hallå, vart tog Majken och Olsberg vägen? Och var är Lådan?

18.jpg

Bakre raden: skylined, Jontes bror, force_fEd, MarcusRombo, mornel, steflund

Främre raden: Jonte, kallemio, Torwald, AndyPandy, Linus

Liggande: Pluffo

Frånvarande: Majken, Olsberg, Pazo, ®offe, Lådan, Lavrell, Paz, Nattvaktaren, Hackeman, Beat Mastern.

19.jpg

Du får inte fota mig utan öl i handen! /force_fEd

20.jpg

Jag kommer också från Eskilstuna! /AndyPandy

21.jpg

Var vi inte nitton pers anmälda i tråden? /Torwald

22.jpg

Alla peppar på att utmana folket på fotbollsplanen intill. Vi lirade barfota, barbenta och riktigt bra(!) och de hade fotbollsskor och annat fusk och stämplade force_fEd på fötterna. FC Studio nästa?

23.jpg

Jordgubbar och bärs.

24.jpg

Rombo smilar, mornel ska ta bild nummer 08.

25.jpg

Kallemio slungar iväg en vinnarpinne. Laget kallemio, AndyPandy och Linus tog hem alla sina matcher. De drack också minst öl. Hmm...

Grattis!

26.jpg

Solen strålar! Inte ett moln, så blott ögat kan nå... /Ledin

27.jpg

Micke? Ja, svampen!

28.jpg

AndyPandy och Kallemio firar segern.

29.jpg

Mornel lattjar med kameran.

Redigerat av mornel
Postat

Hallå eller...! Men kan man få be om lite kommentarer till bilderna eller...

Är det här bara för dom som var där... Vem är vem? 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.