djdavid Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Tja heter David, bor i Uppsala och vart Studio prenumerant i snart ett år. Jag är studerande men sen ca fem år tillbaka har jag jobbat som DJ, ljudtekniker och scentekniker på konserter mm. Har också haft praktik på bland annat Sveriges Radio i Stockholm. Jag spelar gitarr i ett skapunks band och producerar elektronisk musik (psytrance, jungle, noise mm). Annars är jag väl rätt trevlig också 😛. nåt mer ni vill veta så får ni väl fråga! mvh David
Overkill Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Välkommen! adda min msn: riskokarn_1@hotmail.com 😳 Haha, jag reagerade också på det... Man är ju tuff om man har många MSN kontakter, eller? 😕
BaldByChoice Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 (redigerat) Bienvenue! EDIT: ARGH! Ett ord och jag stavar fel!!! 🙂😎 Redigerat 27 maj 2006 av BaldByChoice
EkenMusiX Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 (redigerat) Tja heter David, bor i Uppsala och vart Studio prenumerant i snart ett år. Jag är studerande men sen ca fem år tillbaka har jag jobbat som DJ, ljudtekniker och scentekniker på konserter mm. Har också haft praktik på bland annat Sveriges Radio i Stockholm. Jag spelar gitarr i ett skapunks band och producerar elektronisk musik (psytrance, jungle, noise mm). Annars är jag väl rätt trevlig också 😆. nåt mer ni vill veta så får ni väl fråga! mvh David TJhao! 🙂 är du DJ alltså? 😎 skulle du kunna spelaMin senaste Trancehit! ^^ på nån, eller flera av dina spelningar tror du 😛? Den har varit med och är fortfarande på www.neradio.se 😮 fick 55 requests! 😎 du har ju visst addat mig på msn, lets snacka mer där! 😎 Redigerat 28 maj 2006 av EkenMusiX
djdavid Postat 28 maj 2006 Trådstartare Postat 28 maj 2006 (redigerat) ekenmusic: ja det lär vi göra 😱 pazo: vad kul! 😆 Redigerat 28 maj 2006 av djdavid
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.