Anarchos Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Tja, detta är min "pedal" till min elbas Jag undrar om det finns "pedaler" för elbas resp. elgitarr med technobasiska ljud? Här är ett exempel på ett ljud jag skulle vilja kunna spela technobass.mp3
Anarchos Postat 25 maj 2006 Trådstartare Postat 25 maj 2006 (OBS! jag vet att den här tråden inte passar här egentligen men jag var tvungen att bifoga filen)
DrHans Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 (redigerat) Kanske en sån här! Bass Micro Synthesizer Har en själv, hur kul som helst, men har inte använt den på länge så jag ska nog sälja den. EDIT: länken fixad Redigerat 25 maj 2006 av DrHans
Zyan Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 länken funkar inte Du har namnet på grejen. En till länk du kan använda. Google
Anarchos Postat 25 maj 2006 Trådstartare Postat 25 maj 2006 Du har namnet på grejen.En till länk du kan använda. Google jo, jag har redan kollat upp den på Altavista så det är lungt.
dancedancedance Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 en sån kanske testade gitarrmodellen nån gång och det var "sådana" ljud vad jag minns det som
Anarchos Postat 25 maj 2006 Trådstartare Postat 25 maj 2006 Båda förslagen var bra Ska höra med expediterna i Karlstads musikaffärer om dem kan fixa hem den/dem.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.