mogsmog Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 (redigerat) Gjorde denna nyss(orkade inte göra mer nu) och undrar vad ni tänker på när ni hör den. Snälla säg inte tvspel bara för det tål ja inte. gg 😉 Redigerat 14 november 2023 av mogsmog
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 En blandning av Madonna och Björk men dit med mera dynamik volym mässigt är den som ett rak linje och framför allt det ska vara sång på den här tycker jag och den ska vara längre. Lycka till Göran
Stinkey Zwei Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Vad är det för fel på TV-spelsmusik? Fan va trist med ett tyst spel!
mogsmog Postat 25 maj 2006 Trådstartare Postat 25 maj 2006 Nä, hör ofta att låtar jag gör låter som tvspel. (70% av de)
J.Westling Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Nä, hör ofta att låtar jag gör låter som tvspel. (70% av de) Var glad 🤪 Det ligger mycket pengar i tv-spels musik...
Hans Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Men det var ju för 20 år sen, numer är det mest dataspel som gäller 😆! Musikaliskt var det bra, produktionsmässigt inte så bra då det grötar ihop sig! Appliceras eq och kompressor samt eventuellt lite effekter så komma det garanterat att lyfta rejält!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.