Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • 4 veckor senare...
Postat
Är Messiah fortfarande med? (Han och jag delade replokal i flera år).

Han har hoppat av... Eller nått. 😠

Statement:

Messiah's got a severe pre-recording psychosis at the moment, so folks, please calm down. The band is confident that he will sing on the album as planned. Candlemass will enter the new Polar Studios in may to record the follow up to last years success "Candlemass". The new album will feature nine tracks but is yet untitled. The band produces themselves.

Postat

Han har hoppat av... Eller nått. 😛

Statement:

Messiah's got a severe pre-recording psychosis at the moment, so folks, please calm down. The band is confident that he will sing on the album as planned. Candlemass will enter the new Polar Studios in may to record the follow up to last years success "Candlemass". The new album will feature nine tracks but is yet untitled. The band produces themselves.

Dålig på invecklad engelska!!

Vad betyder det egentligen??

Postat

Han har hoppat av... Eller nått. 🙂

Statement:

Dålig på invecklad engelska!!

Vad betyder det egentligen??

Oj, sorry ska försöka översätta men min engelska är ganska dålig.

Messiah har drabbats av en svår Psykos (eller hur de stavs) P.g.a. stressen inför inspelningen av plattan, bandet är säkra på att han kommer att sjunga som planerat. Candlemass kommer att gå in i nya polar studion i maj och spela in nya plattan, den blir en uppföljare till förra årets självbetitlade platta "Candlemass".

Tror de kan betyda de översatt men jag är inte helt säker 🤪

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.