Neosus Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Herregud!.. Smyg-spel?.. Nej nåt tråkigare finns nog faktiskt inte. Metal Gear var helt ok till Nintendo men de nya spelen har varit helt bedrövliga. Om jag köper en PS3'a så ska det vara för Singstar, Guitar Hero 3, Katamari 3, Parappa 3, Virtua Figher 5, Soul Calibur 4 o.s.v. 🙂 Sen hoppas jag ju förståss på Shining Force 4, Shining In The Darkness 3, Phantasy Star 5, Powerstone 3, Landstalker 3, Panzer Dragoon Saga 2 och en ny del av Laura Bow-serien. Men sån tur har man ju förståss inte även om jag hoppas att Roberta Williams ska komma till sans och börja göra bra spel igen. /Majken Dissar du Metal Gear Solid??? Det spelet stod för halva min uppfostran, tillsammans med Final Fantasy-spelen! Inte ens mina föräldrar spenderade lika mycket tid med mig som de spelen! 🙂😆🤪😆 Ska man vara stolt över något sådannt? Av denna 🙁 smiley kanske du borde ha förstått att jag var ironisk? Av att jag är jag skulle du förståt att en sånhär smiley---> 😆 , eller en sånhär ---> 😆 Ingår per automatik i mina inlägg utan att jag lagt till den 😆 Fast jag är skitallvarlig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Med vad? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Haha 🤪 Vad kostar ett Xbox 360 nu förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 2490:- hos www.computercity.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Jag svarade mig själv... 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Kommenterade ditt svar på din fråga gjorde du också! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 27 maj 2006 Dela Postat 27 maj 2006 Grahn är schizofren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) Det blev en Xbox 360 med spelet Ghost Recon AW! Helevete vilken upplevelse! Helt underbar grafik och spelet i sig är grymt roligt! Jag har faktiskt, men handen på hjärtat aldrig upplevt sådan närvaro ett spel tidigare... Man känner sig delaktig som är helt nytt för mig. Och jag har alltid varit ett spelfreak! Redigerat 29 maj 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Jag nöjer migt med NFSU2 til PS2 är så länge. 😆 Men THPS2 och NFS Roadchallenge till Playstation (ej 2) är kul de med 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Singleplayer och/eller Multiplayer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Singleplayer och/eller Multiplayer? Finns inget multiplayer i Xbox-versionen. Och jag har inte live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Singleplayer och/eller Multiplayer? Finns inget multiplayer i Xbox-versionen. Och jag har inte live. Ah, så bra. Jag har inte heller Live. HL2 nästa alltså... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Singleplayer och/eller Multiplayer? Finns inget multiplayer i Xbox-versionen. Och jag har inte live. Ah, så bra. Jag har inte heller Live. HL2 nästa alltså... 🙂 Hehe. Bered dig på några läskiga timmar. Första halvan av spelet vågade jag inte spela kvällstid, då kunde jag inte sova sen 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Teaser där! 😲 Kör du några alternativ till Live förresten? Typ Xlink KAI eller Xbconnect? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 Teaser där! 😲 Kör du några alternativ till Live förresten? Typ Xlink KAI eller Xbconnect? Nix. Har inte orkat strula med att koppla upp Xboxen mot internet. Har något prova-på-abonnemang till Live som jag fick med BF2, men bredbandsuttaget har Bredbandsbolaget satt ovanför ytterdörren, så långt bort från min Xbox man kan komma utan att vara ute i trapphuset. Och så kan jag tänka mig att några sådana där program inte existerar för Mac OS X. Men det vet jag inte säkert, är för lat för att kolla 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 (redigerat) Teaser där! 😱 Kör du några alternativ till Live förresten? Typ Xlink KAI eller Xbconnect? Nix. Har inte orkat strula med att koppla upp Xboxen mot internet. Du kör inte Xbox Media Center heller mao? Då har du missat något (under förutsättning att du kör chippat). Förvisso integrerar väl XBMC bättre med PCs i hemmanätverket än med Mac, men du borde ta en titt ändå. Jag kör det på 2 st Xboxar här hemma och är helnöjd. Det enda jag saknar jmft med en HTPC/Media Center dator är att kunna spela in TV på hårddisken. Så just därför beställde jag nu precis (för 10 min sedan) en Fujitsu Siemens Scaleo E. Fetaste HTPCn som går att få just nu. Dubbla TV-tuners, 7.1 ljud o grejs. Nackdelen är att nu kommer jag inte att behöva alla de där fräsiga funktionerna man får i Xbox Media Center... men snygg är den iaf! 😆 ...passar in i min Silver Gadgets samling. 😄 edit: ny bild Redigerat 30 maj 2006 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Om man har lite tålamod, kan man ju få samma maskin för en mycket billigare peng, och dessutom har en massa spel släppts vid det laget så att man vet hurvida det finns något bra eller ej. Men köp en Atari då för fan 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Om man har lite tålamod, kan man ju få samma maskin för en mycket billigare peng, och dessutom har en massa spel släppts vid det laget så att man vet hurvida det finns något bra eller ej. Men köp en Atari då för fan 😱 Har redan en. Plus Super Nintendo, Sega Megadrive, Nintendo, Playstation, Playstation2 och så klart PC. 😉 Spelnörd, vad är det? 🙁😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Singleplayer och/eller Multiplayer? Finns inget multiplayer i Xbox-versionen. Och jag har inte live. Ah, så bra. Jag har inte heller Live. HL2 nästa alltså... 😛 Hehe. Bered dig på några läskiga timmar. Första halvan av spelet vågade jag inte spela kvällstid, då kunde jag inte sova sen 😉 Sådär värst läskigt tyckte jag inte det var? 😉 Inte alls om man jämför med Silent Hill 4... Har iofs bara spelat HL2 en halvtimme än så länge... å så var det förstås ljust ute. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 (redigerat) Coolt, Soundborn! Själv nöjer jag mig än så länge med HL2 till Xbox. Satan vad kul det är. Singleplayer och/eller Multiplayer? Finns inget multiplayer i Xbox-versionen. Och jag har inte live. Ah, så bra. Jag har inte heller Live. HL2 nästa alltså... 😛 Hehe. Bered dig på några läskiga timmar. Första halvan av spelet vågade jag inte spela kvällstid, då kunde jag inte sova sen 😉 Sådär värst läskigt tyckte jag inte det var? 😛 Inte alls om man jämför med Silent Hill 4... Har iofs bara spelat HL2 en halvtimme än så länge... å så var det förstås ljust ute. 😳 Då har du inte kommit till det läskiga än. Jag har inte spelat Silent Hill. Är alldeles för lättskrämd. Edit: Det är framförallt i den lilla staden med trähus och en pilsk pastor som kutar omkring med hagelbössa som det är läskigt. Fullt av zombies, hundliknande monster som dyker upp från ingenstans och hoppande utomjordiska jättegiftspindlar. Hu. 😉 Redigerat 30 maj 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.