shiny1 Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 HEj o hå.. Uppdaterat min låt nu, fast den blivit kortare 😱 men kvaliten har höjts ett snäpp tror jag! LÅTNAMN: Space tripen KOMPOSITÖR/PRODUCENT/ARTIST: jag GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 2:03 INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.3 mb STATUS: Under production! Your browser does not support the HTML5 audio tag Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Inte hört orginalet, men tycker detta har ett relativt gott melodi och ljudval, känns inte som man direkt har hört det förut. Men däremot tror jag du kan fläska på med mer trumor och några syntar eller effekter till för att tjocka till ljudbilden. Den låter ganska torr på sina håll och det är lite synd. Gillar det tunga gunget som kicken ger i slutet. Låten saknar i övrigt tryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.