Lars-Olof Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 (redigerat) Årets VM-låt är också ett inlägg i huligandebatten: LÅTNAMN: Huliganvisan ARTIST/GRUPP: Lars Östling GENRE: Fotbollsmusik LÅTLÄNGD: 2:37 KOMPOSITÖR: Lars Östling INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 2.4 mb STATUS: Semifärdig demo LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag EDIT: Bakgrund till att låten blev: länk Redigerat 23 maj 2006 av Lars-Olof
MikkeÖland Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 tja vad ska man säga 🙂 Det känns mer som ett inlägg än som en VM låt. En VM låt ska ( i mitt huve iallafall ) vara ett sjuj***a drag i. Lordi ska framstå som dagisungar i sammanhanget. Snyggt gjort i vikke fall. / Mikke
toiletbrush deluxe (oregistrerad) Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 haha! skitbra! snyggt arr och bra sång, gillar laidback-känslan
Lars-Olof Postat 24 maj 2006 Trådstartare Postat 24 maj 2006 Mikke: Jo tack, min tanke var väl inte direkt att göra en sån där VM-kamplåt i traditionell mening utan något lite annat. Tack för ditt tyck! Toalettborsten: Tackar! Just den där laidback-känslan var nog inget jag tänkte på när jag spelade in, men nu när du säger det är det ju precis den känslan jag vill åt 😎
peterthegreat Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Jäkligt skön låt. Rösten passar perfekt och gitarren äger. 😄
Lars-Olof Postat 27 maj 2006 Trådstartare Postat 27 maj 2006 Peter & Mars: Tackar så mycket! Jag brukar alltid ha problem med att gitarrerna blir för bumliga. Tänk om jag faktiskt har lärt mig nåt och det har bättrat sig lite. Lycka i så fall. 😆
Fjodrov Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Detta var det skönaste jag har hört 😕 Riktigt skön produktion och soft feel. Så här vid halv tolv är den underbar lyssning! Tack för denna!
Lars-Olof Postat 29 maj 2006 Trådstartare Postat 29 maj 2006 Detta var det skönaste jag har hört 😏 Riktigt skön produktion och soft feel. Så här vid halv tolv är den underbar lyssning! Tack för denna! Tack själv! Mycket trevlig läsning så här vid halv åtta 🙁
Lars-Olof Postat 7 juni 2006 Trådstartare Postat 7 juni 2006 Trevligt att du hittade den här ganska gamla tråden. Fotbolls-VM närmar sig med stormsteg och en bump uppskattas ju alltid 😆 Angående Persbrandt så krävs det ju inte så särskilt mycket för att bli idolförklarad för den sortens huliganer som låten handlar om. En löpsedel om slagsmål på fyllan räcker gott och väl 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.