Jump to content
Annons

Hur lyckas ni få till så många inlägg?


Light Head

Recommended Posts

Vänta bara - snart börjar jag spurta, så kommer du låååångt på efterkälken... 😆

Skynda Claes!

Jag går om dig om tre inlägg 🙁

Ja - det var hemskt vad du har spurtat på sistone.

Semester kanske - eller mindre att göra på jobbet...? 😆

Ehh... hehehe.... tänk när ni ligger där på dödsbädden i framtiden och reflekterar tillbaka på vad ni åstadkommit i livet; "Jodå, jag är helt nöjd med mitt liv, jag ägnade mesta tiden till att skriva inlägg på ett forum för studionördar. Högst utvecklande för själen." 😆

...

Vadå kasta spjut bland radhus? 😆

Vadå? Det gör väl inget. Har det lärt någon nått, gett någon ett skratt eller givit en tredje en funderare har du ju påverkat andra människors liv på ett eller annat sätt. Och efter dina närmare 4000 inlägg har du nog påverkat både en och annan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 197
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Det är förstås inte antalet som är viktigt - utan kvaliteten. Att åtminstone ha som målsättning att alltid skriva relevanta inlägg, är en bra start. Att man sedan inte alltid lyckas hålla precis alla inlägg relevanta, är en annan femma - men siktar man på stjärnorna, så når man trädtopparna, brukar man ju säga... 😠

...fast en kul grej när man har gjort tillräckligt många inlägg, är att man får välja sin egen titel... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta bara - snart börjar jag spurta, så kommer du låååångt på efterkälken... 🙂

Skynda Claes!

Jag går om dig om tre inlägg 😛

Ja - det var hemskt vad du har spurtat på sistone.

Semester kanske - eller mindre att göra på jobbet...? 🙂

Ehh... hehehe.... tänk när ni ligger där på dödsbädden i framtiden och reflekterar tillbaka på vad ni åstadkommit i livet; "Jodå, jag är helt nöjd med mitt liv, jag ägnade mesta tiden till att skriva inlägg på ett forum för studionördar. Högst utvecklande för själen." 🙂

...

Vadå kasta spjut bland radhus? 😕

Vadå? Det gör väl inget. Har det lärt någon nått, gett någon ett skratt eller givit en tredje en funderare har du ju påverkat andra människors liv på ett eller annat sätt. Och efter dina närmare 4000 inlägg har du nog påverkat både en och annan.

Visst är det så. Jag försökte bara vara lite vitsig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är förstås inte antalet som är viktigt - utan kvaliteten. Att åtminstone ha som målsättning att alltid skriva relevanta inlägg, är en bra start.

Och där fick jag. 😕

Åh nä... alla dina inlägg relevanta, Hackeman. Alla räknas! Ingen glömd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
detta var ju en bra tråd att få upp sin status lite 🙂

Re-he-he-he-ally? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...