adama Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 tjena. jag fixade en hemmastudio med bandet ett tag sen. Guess what? Basistens farsa beställde ett pack med 200 "akustikplattor" 15x15 cm från en fatleverarare för 300 spänn. Materialet de använder för att skydda faten vid leverering funkar kanon som aukustikmaterial, kanon till att göra tex. rutiga mönster på väggen med. Kommer åt små ytor osv. Han ringde upp dom och frågade ifall han kunde få en kartong endast med plattorna. Det gick så bra så. Bara ett tips! nackdel: en cirkel i mitten av plattan har blivit utskuren. Fast den ligger forfarande kvar där. Det syns inte att det är skuret där, bara man inte tar ut cirkeln. Ciaoo/ adama Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Fat? Tallrikar alltså? Eller snackar vi whiskyfat? 😕 Hur tjockt är materialet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 alltså? är det 300 för allt som ni köpte eller 300/st? och som ovanstående undrar jag hur tjockt det var och hur tungt etc. hör gärna av dig så köper jag kanske en större mängd..😕 Jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 (redigerat) 300 spänn för 200 plattor. Eftersom det det är vågigt så skulle jag tippa på 3 cm tjockt som tjockast. Det är bara vanliga tallrikar de leverarar. Vet inte vad de hette. Kan ta reda på det. men det var som sagt utskuret en cirkel i varje platta.. Vi gjorde som så att vi satte en tejpbit bakom plattan så att cirkeln aldrig faller ur. Syns knappt. / Adama Redigerat 24 maj 2006 av adama Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Ett foto skulle uppskattas, det blev lite oklart för mig hur detta fungerar..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
isotone Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Ett foto skulle uppskattas, det blev lite oklart för mig hur detta fungerar..? WORD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 300 spänn för 200 plattor. Eftersom det det är vågigt så skulle jag tippa på 3 cm tjockt som tjockast. Det är bara vanliga tallrikar de leverarar. Vet inte vad de hette. Kan ta reda på det. men det var som sagt utskuret en cirkel i varje platta.. Vi gjorde som så att vi satte en tejpbit bakom plattan så att cirkeln aldrig faller ur. Syns knappt. / Adama 300 pix för 200 plattor?? jisses!!! hur stora är dom? som ovanstående skriver uppskattas foto.. Jonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Han skrev att dom var 15x15cm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Han skrev att dom var 15x15cm mitt fel! inte så många hästar hemma! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the_Voice Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Ja lasta upp ett par foton på plattorna så kan det här bli intressant! Sen kan du ju bifoga kontakt möjligheter med 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Torwald Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Instämmer med flera ovanstående talare. Jag är också bildkåt och skulle gärna se lite kontaktinformation? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 28 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2006 vart bortrest, så har inte kunnat svara.. jag kan ta ett foto nästa gång jag drar dit. Kan dock ta nån vecka eller två. / adama Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 ok..varför så lång tid?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 29 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 29 maj 2006 går gymnasiet och det är en jävla spurt nu på slutet. sommar då jävlar 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 29 maj 2006 Dela Postat 29 maj 2006 hehe..vet precis hur det är..samma för mig när jag slutade gymn..😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 30 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 30 maj 2006 hehe, jo suger gör det ju alltid. Men nästa år får jag Musikdata, Ljudteknik, Sång, och singer/songwriter. Jävlar va kul det ska bli förutom Matte B 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 hehe, jo suger gör det ju alltid. Men nästa år får jag Musikdata, Ljudteknik, Sång, och singer/songwriter. Jävlar va kul det ska bli förutom Matte B 🙂 tänk även på att matte är bra när man räknar ut akustik o dylikt! hehe.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 13 juli 2006 Dela Postat 13 juli 2006 upp ^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.