Twilight_Zound Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Nothing´s Fine (TZ Fragile Remix) ARTIST/GRUPP: Remix By M.Andersson Twilight Zound Productions GENRE: Soft Ambient LÅTLÄNGD: 8.40 KOMPOSITÖR: Kalle Rönngårdh, Veronica Maggio. Remix By M.Andersson PRODUCENT: Se ovan EV. MEDVERKANDE: Se Ovan INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3/256/48000 STORLEK: 16,2Mb STATUS: ingen aning säg det ni LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tack Perrra/trancer Redigerat 30 maj 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2006 Aaaaaarrrgh inte ens detta funkar... Sorry...Ska försöka fixa så den går att strömma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2006 Bumpar även denna 🥰 Kommentera gärna men kvallen på filen kan jag inget göra åt nu 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kallemio Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Om du ända ska ha den i 64kbps på sidan kan du ju lika gärna koda om den o lägga upp den på studios server.. eller? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 22 maj 2006 Haha.... Testade faktiskt det...128/44000 men den blev över 8mb ändå... Filen jag laddade upp på SoundPort var faktiskt original 256/48000... Men sen vet jag inte vad som hände. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Haha....Testade faktiskt det...128/44000 men den blev över 8mb ändå... Filen jag laddade upp på SoundPort var faktiskt original 256/48000... Men sen vet jag inte vad som hände. 😠 Lösnignar: Ladda upp delar av låten, måste kanske inte vara hela. Eller så kan du ju lägga upp den i flera delar så man kan ladda hem del 1 och sedan del 2. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 23 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 23 maj 2006 Mm. Kanske kunde vara nått..Men jag tror 99.99% av forumet vill höra spåret när dom klickar på länken 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 Bumpar eftersom spåret ligger 1a på SoundPorts Förlags Elektroniskt/Synth lista samt 5a på totala listan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Detta låter bra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Bumpar eftersom spåret ligger 1a på SoundPorts Förlags Elektroniskt/Synthlista samt 5a på totala listan... ...kan du inte lägga upp den nån annanstans. Soundport funkar ju inte. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 Gött mos... Kan bara bli bra med ett sådant ursprung som kallemios... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 Bumpar eftersom spåret ligger 1a på SoundPorts Förlags Elektroniskt/Synthlista samt 5a på totala listan... ...kan du inte lägga upp den nån annanstans. Soundport funkar ju inte. 🙂 VAAA!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 (redigerat) TOP40 Hmm ok. Du menar att Mp3an inte funkar...Nja det är så att dom skurit ner på strömfunktionerna på KvallFiler... Bara lo Bitrate som funkar... Redigerat 24 maj 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 24 maj 2006 Glöm inte originalet nu.... Originalet.......KLICK MEEEEEE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2006 Inte det BÄSTA. Men vad gör man... Den ligger som Mp3a/128/44,1 på SoundClick nu bara klicka på låtlänken så spelas den upp aitåmaitiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Man skall hålla sin tråd vid liv. 🙂 Jag har nu lyssnat och tycker att den låter riktigt, riktigt väl genomarbetad, grymt härliga ljud, GRYMT HÄRLIGA ! Det här går defenetivt hem hos mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 26 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 26 maj 2006 Tackar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 30 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 30 maj 2006 Funal bump.... Uppdaterat första posten med en ny länk..bara klicka och lyssna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Du behöver en host 😄 Min polare sponsrar flera artister som vill ha sina filer sparade på en webserver gratis. 10/10 full duplex, bara att snacka med Frallan. http://supraservers.net/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 (redigerat) 10/10 är väl helt ok... Men 100 är bättre Redigerat 31 maj 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 (redigerat) Ingen mer som vill kommangtera låten, nu när den går att lyssna på fullt ut. Redigerat 31 maj 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Superbra, är allt jag har att säga! Låter toppen, väldigt annorlunda mot originalversionen - på ett bra sätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 Gött... Mmm. Det är ju en Remix... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag diggar det här stenhårt! 😮 Bra remixidéer som tillför nåt till låten, låter annorlunda än originalet och kan stå på egna ben. Den här skulle platsa, och säkert signas, på Café del Mar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 Jag diggar det här stenhårt! 😆Bra remixidéer som tillför nåt till låten, låter annorlunda än originalet och kan stå på egna ben. Den här skulle platsa, och säkert signas, på Café del Mar. Café del Mar...?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 http://www.cafedelmarmusic.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 31 maj 2006 Trådstartare Dela Postat 31 maj 2006 Ok. Men jag fattar fortfarande inte.. Är det ett Skivbolag, förlag eller vad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Café del Mar började med Energy 52:s låt med samma namn. Sen blev det titeln på en samlingsplatta för Chillout/Ambient och sedan blev det en lång serie samlingsplattor och till sist ett helt skivbolag. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
richarddd Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 låter jävligt pro... 😳 har bara lyssnat introt än så länge och är imponerad av kvaliten! Kanske lite mera reverb på leadsången på sina ställen... på vissa ställen är den skit bra annadra låter det lite som om hon sjunger rätt i örat på en... Sammanfattning: Gillar inte rikigt denna typ av music men det lät fett! Gillar de där "aaaaaaahhhhj" effekterna.... Skulle man kunna få vocals till denna? Skulle vilja göra en hi-nrg trance verison 😆 Skit bra jobbat... 10/10 pga den as schysta kvaliten och det proffisga soundet! /Richard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
starboy (oregistrerad) Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Snuskigt bra mix. Klockrena ljud, bra proddat. Sen är väl stilen lite väl laid back för min smak, men det är ju en annan sak. Toppbetyg för hantverket! /cheers Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.