Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har precis uppdaterat mitt PT 6.1 till 6.4 och därefter medföljande ik-multimedia bundle+uppdatering för dessa. Men när jag startar PT och skall öppna sampletank så finns inte den att välja. T-racks och amplitude finns men inte denna!

Varför? är det nåt fel jag gjort eller är det en helvetesbug..

Annons
Postat

Har du LE?

Skapa ett Aux spår och lägg in ST där.

Postat

om du gör en sökning på ST, var hittar du den då?

och - - - pc/mac?

Postat (redigerat)

tack för hjälpen! Men jag hade ett aux-spår i mono när jag inte hittade den. Jag prövade att göra ett i stereo och vips så fanns den där.. (och sorry jag kör pc)

Redigerat av bergis
  • 2 månader senare...
Postat

Tänkte hjälpa dig med en grej till....du lägger sampletank som en plug på ett audio spår men du kan inte spela in på det audio spåret, men kör du bounce to disk kommer allt med. Vilket är bra efersom du då kan lägga på gura och allt möjligt innan.

Postat
Tänkte hjälpa dig med en grej till....du lägger sampletank som en plug på ett audio spår men du kan inte spela in på det audio spåret, men kör du bounce to disk kommer allt med. Vilket är bra efersom du då kan lägga på gura och allt möjligt innan.

Allt kommer med även om man lägger ST på ett Aux spår. Vid en Bounce s a s.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.