bergis Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Jag har precis uppdaterat mitt PT 6.1 till 6.4 och därefter medföljande ik-multimedia bundle+uppdatering för dessa. Men när jag startar PT och skall öppna sampletank så finns inte den att välja. T-racks och amplitude finns men inte denna! Varför? är det nåt fel jag gjort eller är det en helvetesbug..
bergis Postat 13 juni 2004 Trådstartare Postat 13 juni 2004 Det är det jag gör men ST vill inte vara med???!!!
chrisB Postat 14 juni 2004 Postat 14 juni 2004 om du gör en sökning på ST, var hittar du den då? och - - - pc/mac?
bergis Postat 15 juni 2004 Trådstartare Postat 15 juni 2004 (redigerat) tack för hjälpen! Men jag hade ett aux-spår i mono när jag inte hittade den. Jag prövade att göra ett i stereo och vips så fanns den där.. (och sorry jag kör pc) Redigerat 15 juni 2004 av bergis
ostkaka Postat 16 augusti 2004 Postat 16 augusti 2004 Tänkte hjälpa dig med en grej till....du lägger sampletank som en plug på ett audio spår men du kan inte spela in på det audio spåret, men kör du bounce to disk kommer allt med. Vilket är bra efersom du då kan lägga på gura och allt möjligt innan.
chrisB Postat 16 augusti 2004 Postat 16 augusti 2004 Tänkte hjälpa dig med en grej till....du lägger sampletank som en plug på ett audio spår men du kan inte spela in på det audio spåret, men kör du bounce to disk kommer allt med. Vilket är bra efersom du då kan lägga på gura och allt möjligt innan. Allt kommer med även om man lägger ST på ett Aux spår. Vid en Bounce s a s.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.