EffektSnubben (oregistrerad) Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Techno är nog inte min grej 😆 men altid kul att se om det är bättre än förut 😱 techno_f_rs_k_2.mp3 Redigerat 23 maj 2006 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EffektSnubben (oregistrerad) Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 all kritik välkommen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
newform Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Okej; för det första vill jag påpeka att det här är trance, inte techno Höjj kickens volym, höjj också dens låga diskanter och höga bas -frekvenser samt sänk mellanregistret en aning. När det häller hihats så är det samma veva där, öka höga diskanterna en aning och hela kanalens volym. Sen vill jag väll påpeka på själva arret också; kämpa med uppbyggnaden av låten, lyssna på andra och se hur deras partier är uppbyggda; hur övergångarna ser ut. 😮 Alla melodier som inte 'säger' något eller betyder något kan du slänga; kanske försöka kan du försöka göra partier där olika instrument 'pratar' med varandra, en spelar en del och den ena svarar. Sånt används mycket för att det ska bli intressant att lyssna på. 😮 kolla in psytrance och goatrance -scenen om du vill träna på arr-uppbyggnader exempelvis: Chi-A.D, Infected mushroom, 1200 mics. //Simon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EffektSnubben (oregistrerad) Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 tack okey trance 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Sound Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Du gör det ganska bra för att precis ha börgat såvidare du inte använder ejay special. Vilket program använder du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
richarddd Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 (redigerat) usch... Men du är bara 11 så för att vara 11 så är det bra.. Kritik: Allt är i en fet goja... Rörigt som feeeeen, det känns som volymen går upp och ner och så kommer det in ljud lite då och då... Jobba symetriskt Okej; för det första vill jag påpeka att det här är trance, inte techno //Simon Bra sagt... kunde faktiskt inte sagt det bättre själv! Redigerat 23 maj 2006 av richarddd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 usch Men du är bara 11 så för att vara 11 så är det bra.. Kritik: Jobba symetriskt hmm... tror 11-åringen får slå upp ordet symetriskt.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Signert Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Techno är nog inte min grej 😳 men altid kul att se om det är bättre än förut 🙂 En uppmaning och en fråga: 1. Följ reglerna för demopostningar. 2. Vad tycker du själv om din musik? Är du nöjd? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Väldigt otajt! Men jobba på ändå. När jag var 11 skulle jag aldrig klarat detta! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 23 maj 2006 Dela Postat 23 maj 2006 Du gör det ganska bra för att precis ha börgat MED J GODDAMNIT!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lonian Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Kör hårt och börja tidigt. När du blir äldre kanske du är riktigt duktig. Önskar jag började mycket tidigare med musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kaiNeN Postat 24 maj 2006 Dela Postat 24 maj 2006 Nå, för att vara 11 år är du jättebra, du slår nästan redan mig idémässigt. 😉 Lite små konstigheter, fundera lite över uppbyggnad. Börja med någon enkel struktur. :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.