ThomasJ Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 LÅTNAMN: behöver du en näsduk? ARTIST/GRUPP:Lådan (ThomasJ) GENRE: ingen aning PRODUCENT:Lådan INSPELNINGSÅR:2000 FORMAT: mp3 STATUS: Lär inte göra något med den LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Ett flummigt spår jag gjorde när jag var "ung" typ 2000 någon gång. Mp3an är cp i slutet så det är ett stort tomrum där. Kan inte ordna det då jag inte har filen kvar. Detta är inte så seriöst men lite skojjig grej typ
Pluffo Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 (redigerat) Vågar jag lyssna på det här? 😆 Edit: Det vågade jag. Men nu kommer jag inte våga somna inatt 😱 Edit2: Nä, jag ska sluta. Det var...ehmm...Skojjigt 😆 Edit3: Du skulle ju i och för sig kunna klippa i filen och ta bort det där sista. Redigerat 22 maj 2006 av Pluffo
DjRymd Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Coolt beat, är det en loop? ..annars bra old school beat.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.