fremen Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Your browser does not support the HTML5 audio tag Skriv gärna vad ni tycker! tänker och skulle göra själva. Detta blir vår presentation till ert forum. Redigerat 23 maj 2006 av Lundin
Piccazzo Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Börja med att läsa reglerna ... Regler för Forum / Demopostering
Piccazzo Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Gällande låten så skulle jag hellre se refrängen på svenska ioch med att ni rappar på svenska.Nu sitter jag på små dator högtalare så produktionen tänker jag inte kommentera.Men än snygg låt , om än lite seg för min smak men det är bara jag. Sedan tycker jag att den slutar lite märkligt , 20 sek till men sångaren utfadat hade fungerat bättre.Gällande sången så var tjejen helt ok men killen var inte riktigt i samma klass så det bör ni se över ifall ni vill få låten släppt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.