Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Ni får ursäkta men det här är bara en tråd med ett litet test av EZ drummer, det funkade inte med min länkning i Instrument forumet så jag lägger den här en stund. Modsen kanske kan ta bort den i morn eller nåt. Låter kaffeburk men det är mitt fel inte EZ drummer. Liveinspelat på mitt medeliset till en reggaelåt som jag håller på med, inget meckat allt rått. ezdrummertest.mp3
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Oh tackar tackar får komma tillbaka igen det är hockey nu snart igen. Göran
hegobald Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 (redigerat) Jag tycker att din kaffeburk låter bra jag.. Men visst har du haft mycket pådraget på ambiencemicken va? 😎 Du har alla möjligheter att ratta till ett sound som är lite torrare och försöka få det att gifta sig mer.. Eftersom EzDummer ( 😉 ) kan spotta ner varje "mic" på eget spår i din sequncer du använder så kan jag ju t.ex rekomendera att du lägger på en SSL LMC-1 på just ambiencemicken.. Då får du det där feteljudet som var så populärt på 80-talet 😆 Redigerat 21 maj 2006 av hegobald
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Tackar för tipset kommer väl tillpass när det blir dax för jobb på riktigt med den här låten. Allt är på inget är meckat med och med tanke på att medeli setet inte ens kommer i närheten av ett roland set så kanske det kan säga att det här EZ drummer är en bra produkt. Fan dom får snart börja betala mig lite 😉 en massa gratisreklam här 😎 . Skoj åsido det verkar trigga snabbare oxå inga fördröjningar när man spelar live det gick inte förut man fick mecka till en egen lyssning på en buss med ljuden som kommer med setet för att det skulle gå att lira utan att bli tokig. Kul oxå att kunna få spela trummor med bra ljud och riktigt jäkla skoj för en som inte kan 😆 man kan ju daska på utan att nån störs för det lär ju bli några omtagningar framöver 😆 . Ha det bra Göran VM guld VM guld 😆 En fin kväll det här 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.