Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Spektro

ARTIST/GRUPP: jag

GENRE: Triphop \ Slapp-chill med tung-gung?

LÅTLÄNGD: 3:15 (just nu)

KOMPOSITÖR: jag

PRODUCENT: jag

EV. MEDVERKANDE: Pazo hjälpte mig med titeln :-D

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 3 mb

STATUS: Småslarvig demo, klar skiss

Happ, då var man här igen. :rolleyes: Vet inte om så många gillar sånt här, men det vore ändå kul att höra vad ni tycker... Nåt att ha, eller ska ja slänga den i sjön?

Alla kommentarer välkommnas med värme! 🙂

EDIT: Kika ner några inlägg, för senare version!

Spektro.mp3

Redigerat av Danabacken
Annons
EffektSnubben (oregistrerad)
Postat

Riktigt snygg i börgan 😄 Men blir lite enformlig 😉 anars bra 😮

Postat

silverpojken: Ska kika på dendär basen, har inte tagit mig så mycket tid till att mixa, så det kan hända att den låter lite konstigt. 😄

Pazo: Tack! 😉

Zound: Händelselös var precis det jag var rädd för att den skulle vara. Men jag ska allt försköa trycka in lite nya saker sedan.

Snubben: Tack skaru ha! 🙂 Bra att ni påpekar att den är enformig!

Tack alla, det uppskattas! 😮

Postat

Händelsefattig, Twilight, händelsefattig..

Men..Triphop ska väl vara ganska..tja..Triphop'ig? 😉

Gillade harmonierna och låten i sin helhet..fick en liten sångslinga i huvet.. kanske lägga på en spröd Kylie-röst som icing på cake'en?

Gott Dana-mos

Postat

Demonen: Kul som fan att du gillar! 😆 Sång är inget jag har planerat, jag gillar den instrumental. 🙁

Fudgesson: Gött att låttiteln gillas! 🙂

Tacktack, never ending tacks!

Postat

Mm, det låter inte som min mentala bild av trip hop men skitsamma för det låter ju bra. 🙂 Det som saknas är ett riktigt minnesvärt element.. en vågad sångslinga eller dylikt.

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Trevlig låt! Är inne på samma spår som sisältää, inte min bild av triphop, men det är bra.

Jag tycker att den delvis känns som en låt som skulle kunna ackompanjera sista scenen i valfritt Melrose Place-avsnitt! 😄 (låter lite negativt, jag vet, men det är väl ett bevis på kvalité om inte annat)

Postat (redigerat)

Min första tanke var: Vackert

Spåret är skönt som fan ju. Perfekt i mp3spelaren på bussen tidiig på morgonen eller så😏

Goodie!

<edit> Felstavning</edit>

Redigerat av Lådan
  • 2 veckor senare...
Postat

Gillar tyngden i trummerna starkt... undrar därför va dom kommer från:)?.. uppmickade trummor lr vilket program är D du använder?

Postat (redigerat)

Mr. Box: Tack så mycket! Visst, du får gärna lägga in den i spelarn' om du vill. 😉

thomas: Slet en del med trummorna, så det känns skönt att dom gillas. 😎

Det är Reason 3.0 för hela slanten. Tack ska ni ha! 🙁

edit: Tack för bumpen, thomas! 😆

Redigerat av Danabacken

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.