Danabacken Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Spektro ARTIST/GRUPP: jag GENRE: Triphop \ Slapp-chill med tung-gung? LÅTLÄNGD: 3:15 (just nu) KOMPOSITÖR: jag PRODUCENT: jag EV. MEDVERKANDE: Pazo hjälpte mig med titeln :-D INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3 mb STATUS: Småslarvig demo, klar skiss Happ, då var man här igen. Vet inte om så många gillar sånt här, men det vore ändå kul att höra vad ni tycker... Nåt att ha, eller ska ja slänga den i sjön? Alla kommentarer välkommnas med värme! 🙂 EDIT: Kika ner några inlägg, för senare version! Spektro.mp3 Redigerat 24 maj 2006 av Danabacken
silverpojken Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Väldigt vacker på något konstigt sätt Men, jag gillar inte riktigt bas-slingan som ligger tillsammans med trummorna. Annars väldigt fin 🙂 Over and Out!
Pazo Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Jag gillar det!! 😮 Kom också att tänka på basen! Den går att ändra! Men den går att behålla också! 😄 😉
Twilight_Zound Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Skönt Intro... Mycket sub... 😉 Kanske lite negativt Skön melodi... Mmm Känns lite händelsetom. Kan man säga så...??
EffektSnubben (oregistrerad) Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Riktigt snygg i börgan 😄 Men blir lite enformlig 😉 anars bra 😮
Danabacken Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 silverpojken: Ska kika på dendär basen, har inte tagit mig så mycket tid till att mixa, så det kan hända att den låter lite konstigt. 😄 Pazo: Tack! 😉 Zound: Händelselös var precis det jag var rädd för att den skulle vara. Men jag ska allt försköa trycka in lite nya saker sedan. Snubben: Tack skaru ha! 🙂 Bra att ni påpekar att den är enformig! Tack alla, det uppskattas! 😮
Lundin Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Händelsefattig, Twilight, händelsefattig.. Men..Triphop ska väl vara ganska..tja..Triphop'ig? 😉 Gillade harmonierna och låten i sin helhet..fick en liten sångslinga i huvet.. kanske lägga på en spröd Kylie-röst som icing på cake'en? Gott Dana-mos
fudgesson Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Skönt och tungt! Stort och maffigt! Dessutom gillar jag låt titeln 🙂
Danabacken Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 Demonen: Kul som fan att du gillar! 😆 Sång är inget jag har planerat, jag gillar den instrumental. 🙁 Fudgesson: Gött att låttiteln gillas! 🙂 Tacktack, never ending tacks!
sisältää Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Mm, det låter inte som min mentala bild av trip hop men skitsamma för det låter ju bra. 🙂 Det som saknas är ett riktigt minnesvärt element.. en vågad sångslinga eller dylikt.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Trevlig låt! Är inne på samma spår som sisältää, inte min bild av triphop, men det är bra. Jag tycker att den delvis känns som en låt som skulle kunna ackompanjera sista scenen i valfritt Melrose Place-avsnitt! 😄 (låter lite negativt, jag vet, men det är väl ett bevis på kvalité om inte annat)
Danabacken Postat 24 maj 2006 Trådstartare Postat 24 maj 2006 Tack ni som har lyssnat! 😎 Ja fyller på med senare version, fortsätt gärna kommentera. Bättre? sämre? Nortonvänlig Länk
Danabacken Postat 25 maj 2006 Trådstartare Postat 25 maj 2006 Bumpelibump, får man bumpa sin egna tråd? 😏
ThomasJ Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 (redigerat) Min första tanke var: Vackert Spåret är skönt som fan ju. Perfekt i mp3spelaren på bussen tidiig på morgonen eller så😏 Goodie! <edit> Felstavning</edit> Redigerat 25 maj 2006 av Lådan
thomaslj Postat 2 juni 2006 Postat 2 juni 2006 Gillar tyngden i trummerna starkt... undrar därför va dom kommer från:)?.. uppmickade trummor lr vilket program är D du använder?
Danabacken Postat 3 juni 2006 Trådstartare Postat 3 juni 2006 (redigerat) Mr. Box: Tack så mycket! Visst, du får gärna lägga in den i spelarn' om du vill. 😉 thomas: Slet en del med trummorna, så det känns skönt att dom gillas. 😎 Det är Reason 3.0 för hela slanten. Tack ska ni ha! 🙁 edit: Tack för bumpen, thomas! 😆 Redigerat 3 juni 2006 av Danabacken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.