Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på. Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

Annons
Postat
Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på. Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

kolla vidare på Spacial-Audios hemsida så tror jag att det ska finnas länkar till pluggar. Är sam3 nåt att ha? Likadant som 2:an ungefär?

Postat
Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på.  Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

kolla vidare på Spacial-Audios hemsida så tror jag att det ska finnas länkar till pluggar. Är sam3 nåt att ha? Likadant som 2:an ungefär?

Näe.. egentligen inte jag har inte hittat någon skillnad alls.. 😏

Postat
Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på.  Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

Näe.. egentligen inte jag har inte hittat någon skillnad alls.. 😏

Hah, då kan man ju fortsätta köra på 2:an

Postat

rent allmänt är ju SAM brodcast ett j***a bra program! diggar det! När jag skaffat ruter kommer studios egna demo radio köras via sam + shotcast.

Om du letar pluggar och inte hittar kan ett tips vara att maila dom och fråga, tror du får ett svar rätt snabbt. om det nu fins pluggar dvs:D

Postat
rent allmänt är ju SAM brodcast ett j***a bra program! diggar det! När jag skaffat ruter kommer studios egna demo radio köras via sam + shotcast.

Om du letar pluggar och inte hittar kan ett tips vara att maila dom och fråga, tror du får ett svar rätt snabbt. om det nu fins pluggar dvs:D

Pluggar finns, det är bara killarna på neradio.se som inte orkar/vill leta runt på sina röriga datorer 😲.

Testar att mailla dom 😮

Postat

Testade att maila deas supprot, alla plugin från nullsoft som funkar till winamp ska funka till sam. www.winamp.com :rolleyes:

Postat
Testade att maila deas supprot, alla plugin från nullsoft som funkar till winamp ska funka till sam. www.winamp.com 🙂

Så, spelen man kan köra i winamp funkar i sam också? Haha, hur ägande är inte det, spela tanks när man sänder!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.