Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på. Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

Annons
Postat
Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på. Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

kolla vidare på Spacial-Audios hemsida så tror jag att det ska finnas länkar till pluggar. Är sam3 nåt att ha? Likadant som 2:an ungefär?

Postat
Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på.  Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

kolla vidare på Spacial-Audios hemsida så tror jag att det ska finnas länkar till pluggar. Är sam3 nåt att ha? Likadant som 2:an ungefär?

Näe.. egentligen inte jag har inte hittat någon skillnad alls.. 😏

Postat
Hej.. jag ska provspela för neradio som jag redan jobbar som "Ljudtekniker" på.  Nu vill jag ha plugins för Sam 3 som tex compressorer för micken o.s.v. Var hittar jag sånna?

Näe.. egentligen inte jag har inte hittat någon skillnad alls.. 😏

Hah, då kan man ju fortsätta köra på 2:an

Postat

rent allmänt är ju SAM brodcast ett j***a bra program! diggar det! När jag skaffat ruter kommer studios egna demo radio köras via sam + shotcast.

Om du letar pluggar och inte hittar kan ett tips vara att maila dom och fråga, tror du får ett svar rätt snabbt. om det nu fins pluggar dvs:D

Postat
rent allmänt är ju SAM brodcast ett j***a bra program! diggar det! När jag skaffat ruter kommer studios egna demo radio köras via sam + shotcast.

Om du letar pluggar och inte hittar kan ett tips vara att maila dom och fråga, tror du får ett svar rätt snabbt. om det nu fins pluggar dvs:D

Pluggar finns, det är bara killarna på neradio.se som inte orkar/vill leta runt på sina röriga datorer 😲.

Testar att mailla dom 😮

Postat