schopin Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Schysst låt. Helt klart. Finns mycket potential i sångerskan! Vårfeeling 3000! 😉 *digga*
Joel B Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Bra låt, tycker dock refrängen faller platt. Skulle kunna vara en introlåt till ett program på Nickelodeon, vilket inte behöver vara något negativt i sig. Joel
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Ljudet på trummor å bas är kasst... Låten har dock väldigt hög potential! Skulle lätt kunna bli versta radiohitten! 😎
Exil Postat 24 maj 2006 Trådstartare Postat 24 maj 2006 (redigerat) Ljudet på trummor å bas är kasst...Låten har dock väldigt hög potential! Skulle lätt kunna bli versta radiohitten! 😛 Bas ska iaf läggas om, eftersom den endast är lajnad rakt in i ljudkortet. Och förhoppningsvis ska jag lyckas trigga trummorna. Sen när jag känner att jag inte kan få mixen bättre, så låter jag gärna någon annan duktig person mixa och eventuellt mastra. Vid eventuellt stort intresse blir det audition alla Idol 😉 Redigerat 24 maj 2006 av Exil
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.