Efekt snubben (oregistrerad) Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: ARTIST/GRUPP: GENRE: LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen) ( LÅTLÄNK:) Skriv gärna kommentar 🙂 kilten.mp3 Redigerat 20 maj 2006 av Lundin
equality Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Vad snyggt! Gillar särskilt mellanpartiet, bryter av fint. Begåvad snubbe! Berätta gärna lite mer vad du använde för grejor och hur du gjorde låten. 🙂
Efekt snubben (oregistrerad) Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Kul att du gillade den! 🙂 Jag ville bara testa hur man la ut på internet.(nybörjare) jag spelade direkt på keyboardet och la på lite effekter.
Pluffo Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Bra gjort pysen! 😄🙂 Jag tror nästan att du är och nosar på en ny genré här: Polka-synth 😄
Luke Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Bra låt 🙂 Melodin var väldigt lik Sarek - genom eld och vatten ibland.
Tokai Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Jag trodde först att den var en liten pojke som satt och lekte med synten... Nu vet jag bättre. Ta bort bastrummans tyska ein .... osv Får dåliga associationer, tyvärr.
Tokai Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 (redigerat) Jag trodde först att den var en liten pojke som satt och lekte med synten... Nu vet jag bättre. Ta bort bastrummans tyska ein .... osv Får dåliga associationer, tyvärr. Ok läste rubriken lite dåligt. Det ett barn!! Det är inte försent att visa på lite synkoper, kanske? Redigerat 20 maj 2006 av Tokai
Efekt snubben (oregistrerad) Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Bra ide 😕 visst är den lite enfornlig?
Efekt snubben (oregistrerad) Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Jag trodde först att den var en liten pojke som satt och lekte med synten...Nu vet jag bättre. Ta bort bastrummans tyska ein .... osv Får dåliga associationer, tyvärr. Ok läste rubriken lite dåligt. Det ett barn!! Det är inte försent att visa på lite synkoper, kanske? smart
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.