trancer Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 (redigerat) LÅTNAMN: När Himlen Alltid Är Blå ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 3:07 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.99MB STATUS: Färdig Demo! LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjenare! Puss... Älska musiken! ----------------------- Ja tänk om livet kunde vara lätt varje dag. hur skulle alla relationer vara då. Men om du ser att läget är rätt fråga din dam, hur dagen blir. För menas klockan tickar mot en varmare grad. så måste man planera längre bort ändå. Dom dagarna man minns. Dom dagarna vi glöööööömt ---REF Om himlen alltid var blå Om hilmen alltid var blå. Va skulle man då hitta på, en regnig dag som den här. Om himlen alltid var blå Om hilmen alltid var blå. Va skulle man då hitta på, en regnig dag som den här. ----- När vi bilar, seglar, går på promenad eller så. Då spelar inte vårat väder nån roll. Bara för vi har varann. Du är min dröm, låt den va sann. För finns det moln mot solen eller om den lyser helt klart. Så måste man planera längre bort ändå. Även om det regnar en dag. Så måste man va glaaaad ---------------REF Om himlen alltid var blå Om hilmen alltid var blå. Va skulle man då hitta på, en regnig dag som den här. Om himlen alltid var blå Om hilmen alltid var blå. Va skulle man då hitta på, en regnig dag som den här. -------- /Perrra Redigerat 21 maj 2006 av trancer
trancer Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 Detta svänger! 🙂 Scysst, Perrrra! 🙂 Tack bejjbi. Men fan .. jag är lite konfundersam. DISTAR det? jag har inga riktigt monitorer hemma för tillfället, utan får lyssna i ett par JAMO E500 🙂 vilket är sådär.. och diskanten verkar inte vara frisk på dom, så det låter som dist här, men inget i mina lurar (tror ja) .. jag är bakfull hoho .. För isåfall måste jag remastra den! /Perrra
richarddd Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 (redigerat) ...haha detta är absoulut inte min musikstil... ...jag tycker det låter som man kör en midi fil med usel sångtext men så låter ju alla dansband tycker jag... men denna skulle mycket väll kunna gå hem på dansbanonra för personer som är 60+ och bor i bushen Redigerat 21 maj 2006 av richarddd
trancer Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 ...haha detta är absoulut inte min musikstil... ...jag tycker det låter som man kör en midi fil med usel sångtext men så låter ju alla dansband tycker jag... men denna skulle mycket väll kunna gå hem på dansbanonra för personer som är 60+ och bor i bushen Jepp. Klart den ska gå hem hos gamlingarna!" Jag gör dansband när jag inte har nåt annat att göra... och det är med glimten i ögat ... så jag sitter inte i flera dagar med en låt för att släppa.. Denna tog väl 2-3 timmar tot 🙂 /Perrra
Danabacken Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 DISTAR det? Ja hör ingen dist heller. Det är din bakfylla som spökar! 🙂
trancer Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 låter bra det här perra:D tummen upp! tackar =)
trancer Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 DISTAR det? Ja hör ingen dist heller. Det är din bakfylla som spökar! 😆 Finfint.. då är det mina JAMO speakers som spökar 🙂
tbruce Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 Ahhh! Refrängtexten är ju genial! "Om himlen alltid var blå, vad skulle man då hitta på en regnig dag som den här?" Sättet du sjunger vissa saker på är mitt i prick, typ "längre bort ändå"... underbart vibrato också. Grymt, kämpa på.
trancer Postat 21 maj 2006 Trådstartare Postat 21 maj 2006 Ahhh! Refrängtexten är ju genial! "Om himlen alltid var blå, vad skulle man då hitta på en regnig dag som den här?" Sättet du sjunger vissa saker på är mitt i prick, typ "längre bort ändå"... underbart vibrato också. Grymt, kämpa på. ghahaha.. tack! 🙂 Visst passade refrängen in i låten? 😆 /Perrra
newform Postat 21 maj 2006 Postat 21 maj 2006 grymt perrra! det svänger 😄 såja, ut och lira konsert med dig nu! de gamla godingarna behöver dig! 😠
trancer Postat 22 maj 2006 Trådstartare Postat 22 maj 2006 grymt perrra! det svänger 😄 såja, ut och lira konsert med dig nu! de gamla godingarna behöver dig! 😉 Tackar =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.