Jump to content
Annons

Recommended Posts

Mindjive (oregistrerad)
Postat

Fick, precis som andra, nyaste numret av studio hem i brevlådan häromdan.

Då jag använder både Logic och Protools i mitt skapande så är jag alltid intresserad av tipsen ibland för att lära mig och ibland för att bekräfta min egna kunskap (med att klappa mig på axeln o tänka, "precis så gör jag också" 🙂)

Men till min förvåning denna gång så fanns inget protoolstips med i tidningen!

Så vad händer studio, har ni fått slut på tipsen? då jag själv vet att erik och tobbe som brukade skriva för er båda har precis bytt jobb (jobbade med dom förrut) men har ni sinat på tipsen?

Själv vet jag en massa grejer jag själv skulle kunna skriva o tipsa om till folket...

Nån annan än jag som blev lite besviken?

Annons
Postat (redigerat)

Va är det inga Pro-Tools tips i nya numret?

Jag prenumererar också på Studio och det är dels pga av matnyttiga tips till PT!

Jag läste nått tips förlänge sedan till Cubase (tror jag det var) Om hur man kunde dela upp spåren mer vid mastring och på så sätt finjustera fler element och stereobredda på ett fett sätt. Finns det inga tips om det till PT?

Utan tips till Pro-Tools får man ju faktiskt överväga prenumerationen...

Redigerat av the_Voice
Postat

Det är ett ytterst tillfälligt försvinnande och i nästa nummer kommer ett nytt tips med en ny skribent. 🙂

/Majken

Mindjive (oregistrerad)
Postat
Det är ett ytterst tillfälligt försvinnande och i nästa nummer kommer ett nytt tips med en ny skribent. 😄

/Majken

Det hoppas jag, annars kommer jag söka upp dig o kasta en massa gamla digi 001or i plytet på dig 🙂

Postat
en ny skribent

Är det nu man ska vara fånigt retsam och säga "Jag vet vem det är!" eller? 🙂

Mindjive (oregistrerad)
Postat
en ny skribent

Är det nu man ska vara fånigt retsam och säga "Jag vet vem det är!" eller? 🙂

vem är det då linus på linjen?

Postat

Jag måste säga att jag också blev väldigt förvånad när det inte var något Pro Tools tips i senaste numret..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.