Jump to content
Annons

Hur öppnar man dörren till musikaffären?


Henkera

Recommended Posts

Jag vill så gärna göra musik men jag vet inte om man skall dra åt sig eller trycka på dörren för att den skall öppna sig, kan nån hjälpa mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

skorstenen ja... undrade just hur tomten lyckas hålla sin säck så full av coola klappar hela vägen genom avlånga sverige från nordpolen.

Nä, jag vet inte, jag tror inte jag kan göra allt detta själv.. kan ingen göra alla låtar åt mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att det finns folk som kan göra låtar åt dig. Du måste dock vara söt, sjunga sötsliskigt och dansa. Sedan kan du hoppa med i vilket pojkband som helst. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att det finns folk som kan göra låtar åt dig. Du måste dock vara söt, sjunga sötsliskigt och dansa. Sedan kan du hoppa med i vilket pojkband som helst. 😕

Eller kan man ha samma kriterier fast vara tjej och skippa sången.

O vara med i de där baywatch tjejerna 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Ja men jag är söt, men det finns ju tyvär inte lika många flickband som kan ta upp mig.

Synd att tråden blev flyttad, men förståeligt. Men det är kul o pika vissa. Det kanske är så, att Reason drar till sig en hel del av de som annars skulle hållt på med e-jay eller liknande. Enda påtagliga nackdelen med programmet i så fall.

Usch vad jag generaliserar, fy på mig 😕

Edit: Jag skulle vilja vara tjejen från Ukraina på slagerfinalen igår i så fall, hon var "spunkig"

Redigerat av Henkera
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Skippa dörrar helt istället, dörrar är inte så bra.

Nä, kör med fönster istället. Eller ännu hellre. Riktiga ingångar som skorstenar.

Eller kanske nåt stenvalv? Det är ju stiligt... och det är bara att gå igenom. Sällan någon som bryr sig att man gör det. Alla bara nickar likgiltigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja vara tjejen från Ukraina på slagerfinalen igår i så fall, hon var "spunkig"

Jag skulle inte vilja vara henne utan snarare /censur av statens moraliska myndighet/.

Link to comment
Dela på andra sajter

tordyveln (oregistrerad)

Nej nej nej, man ska göra som van damme, kasta sig in genom fönstret (när det är stängt) sedan en stund senare ska man kasta sig ut ur fönstret bredvid med ett galet ansiktsuttryck samtidigt som allting explodrerar i en kaskad av eldsflammor. Och efter allt det drar man ett billigt skämt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill så gärna göra musik men jag vet inte om man skall dra åt sig eller trycka på dörren för att den skall öppna sig, kan nån hjälpa mig?

ta tag i handtaget, kika ner i backen, smyg upp dörren och tassa in.. när du väl kommit in... FÖR ETT JÄVVLA LIV!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...