surikatmamma Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😆😆😛😎ps ingen av er skulle våga knulla en brud från UKRAINA ni är alldeles för spaka... 😱 Så du lyssnar på australiensiska grindbandet Iron Sausage? Det trodde jag att jag var ensam om här. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😲 😮 😮 😄 What the hell is: the IRON SAUSAGE? 😆 Lordi 4 ever 😄 kom hit ska du få bli varse 😆😛😎 var är "hit"? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ukrainska tjejen vare då inget fel på 😱 Hej Lina!!! 😆 Hej Pazo! 😛 Läget va? 😎 Läget lyckligt; 5-4 mot Canada OCH Lordi vann Eurovision songcontest OCH Lynxos band hade en lyckad spelning i Tyresö centrum. Min lycka är gjord. 😆 /L En av de bästa 3:dje perioder jag sett 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😆 😛 😎 😲 What the hell is: the IRON SAUSAGE? 😱 Night Of The Iron Sausage är en Zappa-skiva. (Förresten, en Zappa-skiva är väl en sån skiva där man lyssnar en halvminut på en låt och sedan byter spår? 😆 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😮 😮 😮 😮ps ingen av er skulle våga knulla en brud från UKRAINA ni är alldeles för spaka... 😆 Jag skulle kunna! 😄 Hemska tanke... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Men denna häringa racklåten då då med Lordi. En grej jag inte fattar e, e den bra eller? Eller e det mest kul att det blev nåt annat som vann? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 En av de bästa 3:dje perioder jag sett 😆 Ja satan, jag trodde jag skulle dö, jag kramade kudden så hårt att jag trodde den skulle gå sönder! 😱 /L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 En av de bästa 3:dje perioder jag sett 😮 Ja satan, jag trodde jag skulle dö, jag kramade kudden så hårt att jag trodde den skulle gå sönder! 😱 /L Jag hoppade på sängen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😆😮😮😮ps ingen av er skulle våga knulla en brud från UKRAINA ni är alldeles för spaka... 😱 Menar du inte för slaka? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 (redigerat) Ja - det går verkligen utför. Sämsta vinnarlåten genom tiderna - men kul för finnarna att de inte fick noll poäng eller kom bland de sista som de brukar, även om låten inte förtjänade annat än noll poäng (eftersom man inte kan ge minuspoäng... 😆 ). Nästa år är hälften av bidragen metal-låtar - och alla låtarna har hemsidor med namn som votexxx.org... Minst sagt konstig röstning, med en sådan skitlåt som vinnare och sedan två riktigt bra låtar på andra och tredje plats. Där ser man vad massiva kampanjer på Internet kan göra... 😱 Till råga på allt elände, så har de ju dessutom förstört detta fullkomligt lysande skämt - eller har helvetet redan frusit till is...? 😮 15º C Spanjorerna tar på sig mössa, vinterjacka och handskarFinnarna solar 10º C Fransmännen försöker förgäves starta centralvärmen i sina bilar Finnarna planterar blommor i trädgården 5º C Italienska bilar vägrar att starta Finnarna cruisar i cab 0º C Destillerat vatten fryser Vattnet i finnska vandaån blir tjockare -10º C Engelsmännen sätter på värmen i sina hus Finnarna tar på sig en långärmad tröja -20º C Australierna flyr till mallorca Finnarna slutar fira midsommar, hösten har kommit -30º C Folk i grekland dör av kyla Finnarna börjar torka tvätt inomhus -40º C Paris krackelerar av kylan Finnarna köar vid korvkiosken -50º C Isbjörnarna börjar evakuera nordpolen Finska armèn skjuter upp sin vinteröverlevnadskurs i väntan på riktigt vinter väder -60º C Korvatunturi (stället där jultomten bor) förfryser Finnarna hyr video och stannar inne -70º C Den falske jultomten flyttar söderut Finnarna blir frustrerade eftersom det inte går att lagra kossu (koskenkorva) utomhus. Finska armèn drar ut på vinteröverlevnadskurs -183º C Mikroberna i maten överlever inte De finska korna klagar över att mjölkarnas händer känns kalla -273º C All atombaserad rörelse stannar Finnarna börjar säga till varandra ”perkele ,vad det känns kallt idag" -300º C Helvetet fryser till is Finnarna vinner melodifestivalen Redigerat 20 maj 2006 av Claes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Men denna häringa racklåten då då med Lordi. En grej jag inte fattar e, e den bra eller? Eller e det mest kul att det blev nåt annat som vann? Både och det är ju en bra partylåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😱 Nära tranås eller? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ukrainska tjejen vare då inget fel på 😱 Hej Lina!!! 😆 Hej Pazo! 😮 Läget va? 😮 Läget lyckligt; 5-4 mot Canada OCH Lordi vann Eurovision songcontest OCH Lynxos band hade en lyckad spelning i Tyresö centrum. Min lycka är gjord. 😮 /L Samma här 🙂 Hellmythology på Forellen. Jag stog och lyssnade på när dom sound-checkade innan dom började spela och vart överaskad av hur bra ljudet var mixat. Lynxo och grabbarna var väldigt bra på scen och det såg ut som att dom har kul när dom lirar. Det enda negativa jag kan komma på med de hela är: Emma (sångerskan) var inte med, Lynxo får berätta(för jag vet inte varför ) och det var ingen förutom jag där som betalade (alla andra jobbade där eller var medlemmar i band som skulle spela) Jag tror att avsaknaden av publik var anledningen till att bandet inte tände till och fick fram magin som jag hörde första gången jag såg dom live, jag var och såg dom på deras första gig och jag kan stolt säga att dom har utveklats enormt mycke under den här tiden Hellmythology får 8/10 i betyg. Bra jobbat grabben 😄 Men för att återgå till ämnet: jag önskar Nightwish skulle ställa upp nästa år för Finland 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😮 😮 😮 😮 What the hell is: the IRON SAUSAGE? 😱 Night Of The Iron Sausage är en Zappa-skiva. (Förresten, en Zappa-skiva är väl en sån skiva där man lyssnar en halvminut på en låt och sedan byter spår? 😆 ) typiskt okunnigt uttalande... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😱 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😱 Nära tranås eller? 😮 Pazo---du e cool--närmare Kisa... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😱 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😆 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Horray!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😆 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😮 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... typiskt okunnigt uttalande 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😮 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😄 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... typiskt okunnigt uttalande 😱 😆😮😮😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😱 Nära tranås eller? 😮 Pazo---du e cool--närmare Kisa... 😆 😮 Jag har ett av mina säten i Aneby serru! Där nedanför tranås bara 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DåligtGehör Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Men för att återgå till ämnet: jag önskar Nightwish skulle ställa upp nästa år för Finland 😱 Jag hoppas Peter Brötsman trio ställer upp för sverige nästa år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Till råga på allt elände, så har de ju dessutom förstört detta fullkomligt lysande skämt Nä, den där listan stämmer. Det måste vara -300º C ute nu. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odel Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😆 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😮 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... typiskt okunnigt uttalande 😱 you go girl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😮 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😮 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... typiskt okunnigt uttalande 😱 you go girl! 😆 Jag må ha långt hår men jag är inte en tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😮 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😮 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... typiskt okunnigt uttalande 😱 you go girl! 😆 Jag må ha långt hår men jag är inte en tjej. 😮😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 fan vad het den här tråden blev--som tur var har jag noll koll på det egentliga och det är meningen ikväll---mera Zappa åt folket---mera BRAINS åt folket mera ALLT förutom pisset ni snackar om... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 eru sugen så bor jag 45 km söder om Linköping...skämt åsido...NIGHT OF THE IRON SAUSAGE hör till Zappa kulturen lyssna på Joe´s Garage acts 2&3...mardröm... 😮 Bara om du låvar att lyssna på alla Slayer plattor 😄 slayer---hmmm---vill du så ska jag kräkas över din rygg samtidigt som... typiskt okunnigt uttalande 😱 you go girl! 😆 Jag må ha långt hår men jag är inte en tjej. 😮😮 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag har snart nött ut f5 tagenten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.