Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ukrainska tjejen vare då inget fel på 😱 Hej Lina!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 (redigerat) man kan inte ta detta på allvar 😆 men ärligt---hur fan orkar ni med detta---orgasm är något ni behöver---kom till mig då för faaaan om ni inte hajat läget ännu... 😱 Fick orgasm precis innan melodi festivalen.... 😆 tittade på den ändå! Edit: Men tack ändå! Redigerat 20 maj 2006 av Bobogura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att detta är en stor dag i musikvärlden 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 ammmennn ta med tvålen då... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ja, då är det Sverige-Tjeckien nästa då. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 FINLAND ROCKAR!!!!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 ammmennn ta med tvålen då... 😱 Ok vi har en dejt vad jag längtar älskling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att detta är en stor dag i musikvärlden 😆 jag hoppas du menar 19 maj med Zappa... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ja, då är det Sverige-Tjeckien nästa då. 😆 VM-GUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLDD!!!!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 ammmennn ta med tvålen då... 😱 Ska du tvätta oss? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ja, då är det Sverige-Tjeckien nästa då. 😆 Jupp blir guld till någon av dom 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ja, då är det Sverige-Tjeckien nästa då. 😆 VM-GUUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLDD!!!!!! 😆 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 mmm---med svinto och turboborste...så skööönt bångeeeee!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att detta är en stor dag i musikvärlden 😛 jag hoppas du menar 19 maj med Zappa... 😆 Nej 😆 Idag den 21 maj 2006: Finland vann ESC och Lynxo och hans band gjorde ett asbra gig i tyresö centrum 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 mmm---med svinto och turboborste...så skööönt bångeeeee!!!! 😱😆😆 !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att detta är en stor dag i musikvärlden 😆 Citat från Odels_tants msn: "The revolution of the Eurovision song contest is here, and it came in the form of LORDI!" /L 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 mmm---med svinto och turboborste...så skööönt bångeeeee!!!! Haha härligt puss puss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Nästa VM kanske det blir sverige-Lordi i hochey istället... 😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 (redigerat) mmm---med svinto och turboborste...så skööönt bångeeeee!!!! 😱😆😆 !!!! Nu börjar det gå åt helvete här. 😛 Jari: HCZ borde möta Lordi. Redigerat 20 maj 2006 av surikatmamma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker att detta är en stor dag i musikvärlden 😆 Citat från Odels_tants msn: "The revolution of the Eurovision song contest is here, and it came in the form of LORDI!" /L 😆 Så rätt så 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ukrainska tjejen vare då inget fel på 😱 Hej Lina!!! 😆 Hej Pazo! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
belsebub Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 mmm---med svinto och turboborste...så skööönt bångeeeee!!!! 😱😆😆 !!!! Nu börjar det gå åt helvete här. 😛 Det hoppas jag 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ukrainska tjejen vare då inget fel på 😱 Hej Lina!!! 😆 Hej Pazo! 😆 Läget va? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 (redigerat) if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😆😆😛😎 ps ingen av er skulle våga knulla en brud från UKRAINA ni är alldeles för spaka... 😱 Redigerat 20 maj 2006 av Florian le Sage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😆😆😛😎 What the hell is: the IRON SAUSAGE? 😱 Lordi 4 ever 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 det brukar ju alltid komma några kopior på förra årets vinnarlåt så det ska bli kul att se melodifestivalen nästa år! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ukrainska tjejen vare då inget fel på 😱 Hej Lina!!! 😆 Hej Pazo! 😛 Läget va? 😎 Läget lyckligt; 5-4 mot Canada OCH Lordi vann Eurovision songcontest OCH Lynxos band hade en lyckad spelning i Tyresö centrum. Min lycka är gjord. 😆 /L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😎 😲 😮 😮 What the hell is: the IRON SAUSAGE? 😱 Lordi 4 ever 😄 kom hit ska du få bli varse 😆😆😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 det brukar ju alltid komma några kopior på förra årets vinnarlåt så det ska bli kul att se melodifestivalen nästa år! 😆 Bara vi blir skonade från "The poodles" eller vad dom heter 😱😆 ' Big HORROR!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 if you dare...welcome to the night of the IRON SAUSAGE 😆😆😛😎ps ingen av er skulle våga knulla en brud från UKRAINA ni är alldeles för spaka... 😱 Jag skulle kunna! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.