Exil Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Häftigt med lite Finsk "kletig" (många låtideal man kände igen) hårdrock i ledningen.. Det kan jag ta.. Men visst f**n ska Carola vara 2a då.. För det är en bra låt med bra framträdande. I år är hårdrock schlager 😎 (and the world tumbles, according to music genres) Visst vill vi ha mer hårdrock.... men lordis låt är ju kass!!! 😎 Ja asså såhär. En Schlager ska man väl ändå komma ihåg? Vem mins hur refrängen går på Finlands låt?. visst det var en show som man mindes. Men det är väl ändå låten som ska vara i fokus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 DÄR FRÖS HELVETET TILL IS JUH!!!! JihaaaAA!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 (redigerat) RÄTT LÅT VAN! Redigerat 20 maj 2006 av L.C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 HAHAAHAHAHAHAHAHAHA 😎😎😉 FAN VA BRA! 🙂 Ska bli kul hur bidragen ser ut nästa år!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 fan va soft att Lordi vann 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anarchos Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 haha! Lordi vann 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
binary78 Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 YEEEAAAAHHH!!! HARD ROCK HALLELUJAH! Så underbart! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Äntiligen!!!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
J.Westling Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 (redigerat) Helt klart bäst i kväll var den engelska snubben som kommenterade här på engelsk tv.... haha 😎😉 hur rolig som helst!!! Bäst var när han trackade ner frankrike för dom vägrar att prata engelska.... Inte många fina snälla ord för övrigt heller!!! 😎 Redigerat 20 maj 2006 av Bobogura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Fräckt och udda!!! Finland var värt att vinna.. Men med "hårdrock".. Va udda va??? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 dom vann med en 50 poängs marginal mot ryssland 😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Mina favoriter var Kroatien, Rumänien och Norge 😎 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Det lär väl bli mer hårdrock nästa år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
denton (oregistrerad) Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 LORDI JAAAAAAAAAAA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 23 besökare läser denna tråd (3 gäster och 1 anonyma besökare)19 medlem(mar): norcomp, Pazo, Majken, Bobogura, Tobb, Kricke, Moberg, joakim_r, Christofer, MikkeÖland, Jari, hegobald, L.C, binary78, Linus, gol, Anarchos, DåligtGehör, Fytrius Holy Jesus! 😮 Lordi berör verkligen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 En Schlager ska man väl ändå komma ihåg? Vem mins hur refrängen går på Finlands låt? Jo, men jag lärde mig den ganska fort. Soft att Finland vann! Nu blir nästa års ESC-final i Norden! 😎 När släpps biljetterna tro? 😄😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ja äntligen har folk insett att hårdrock och schlager är samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Var det i litauens bidrag de sjöng "vote for the champions" eller nått liknande?I vilket fall. Gud vad tragiskt att en så kass låt ens får vara med. Har aldrig hört på maken förut. Nåväl. Även om jag inte tycker om carola eller hennes låt så önskar jag henne lycka till nu. Hehe Litauen kom precis efter Carola. Jag tycker de var suveräna!!! Att Finland vann var rätt. Låten sitter bra efter ett par lyssningar. Helt ok resultat. Bästa festivalen på mycket länge imo! hejsvejs från en nöjd Mikke 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Ja äntligen har folk insett att hårdrock och schlager är samma sak. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Studsar runt i ett frensi av lyckokänslor och vet knappt vart hon ska ta vägen* /L Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Men det är väl ändå låten som ska vara i fokus? Du har uppenbarligen inte hängt med i svängarna de senaste 10 åren. 😄 Kul att Lordi vann, undrar vad Carola gör just nu? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Vilken bitchslap i ansiktet för Carola och hennes budskap. Jesus vann inte. Det gjorde "satanisterna" 😮😄😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
adama Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Men nej!Inte finland! Dom kommer att vinna ju.... 😮 ja, nu var det ju klart att lordi vann 😄 och melodifestivalens "traditionella heder" är förstörd. Nej, men.. klart musiken ser annorlunda år till år. Lyssna på 40 "typical" schlager låtar på en kväll leder ju till repet så vaffan... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Vem mins hur refrängen går på Finlands låt?. Jag minns...HARD ROCK HALLELUJA.... 😄 Refrängen sitter ju stenhårt 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Vilken bitchslap i ansiktet för Carola och hennes budskap. Jesus vann inte. Det gjorde "satanisterna" 😮😄😎 Ja, visst fan. Och vad säger Bert??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Vilken bitchslap i ansiktet för Carola och hennes budskap. Jesus vann inte. Det gjorde "satanisterna" 😮 😄 😎 Ja, visst fan. Och vad säger Bert??? "Dä ä neladdningens fäl" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Nästa år skall jag ha ett band som klär ut sig till Aliens och det skall heta Space Lords! Låten: Milky way... Huff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Vilken bitchslap i ansiktet för Carola och hennes budskap. Jesus vann inte. Det gjorde "satanisterna" 😮😄😎 Hahahaha 😆 Men rätt låt vann 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Vem mins hur refrängen går på Finlands låt?. Jag minns...HARD ROCK HALLELUJA.... 😎 Refrängen sitter ju stenhårt 😮 Ja, vad säger du, ska vi slå våra påsar ihop och satsa på en vinst i Finland nästa gång..? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.