tordA Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 KOLLA vilken knäpp tråd! Kolla själv! (slöa ungar, mummel mummel) 😱
hackeman Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Olla? 😱 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😱
Danabacken Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Olla? 😳 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Nej, det uttalas 'ålla', inte olla. 🙂
Pazo Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Olla? 😄 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😎 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 😎
Overkill Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Samt att dte är ett kort a i Olla och ett långt Hola. Tror jag. 😄 Jag har tyska 😎
Pazo Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Samt att dte är ett kort a i Olla och ett långt Hola. Tror jag. 😄 Jag har tyska 😎 nope. båda A:na är korta.
Danabacken Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Olla? 😄 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😎 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 😆 Altså ååla? 😎
Pazo Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Olla? 😄 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😎 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 😆 Altså ååla? 😎 Nej. OLLA. Alla bokstäver är korta 😄
hackeman Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Olla? 😕 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 🙂 Va? Tvärtom, som vi svenskar läser det är L:et i Olla kort och i Hola långt. Och just därför skrev jag att Hola uttalas Olla eftersom Hola i spanskan uttalas med kort L. Vale? 😉
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Olla? 😎 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 🙂 Va? Tvärtom, som vi svenskar läser det är L:et i Olla kort och i Hola långt. Och just därför skrev jag att Hola uttalas Olla eftersom Hola i spanskan uttalas med kort L. Vale? 😉 Jao 😛
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Olla? 😉 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😄 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 🙂 Va? Tvärtom, som vi svenskar läser det är L:et i Olla kort och i Hola långt. Och just därför skrev jag att Hola uttalas Olla eftersom Hola i spanskan uttalas med kort L. Vale? 😉 Jao 😛 ok?? 😛
hackeman Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Olla? 😉 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😄 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 🙂 Va? Tvärtom, som vi svenskar läser det är L:et i Olla kort och i Hola långt. Och just därför skrev jag att Hola uttalas Olla eftersom Hola i spanskan uttalas med kort L. Vale? 😉 Jao 😛 ok?? 😛 Ok. 😄
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Olla? 😉 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 🙂 Va? Tvärtom, som vi svenskar läser det är L:et i Olla kort och i Hola långt. Och just därför skrev jag att Hola uttalas Olla eftersom Hola i spanskan uttalas med kort L. Vale? 🙁 Jao 😛 ok?? 🙁 Ok. 🙂 Hawdy Hackad man 😄 hur mås de idag då??
hackeman Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Olla? 🙁 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Fast L:et i Olla är långt. i Hola är det kort.. 🙂 Va? Tvärtom, som vi svenskar läser det är L:et i Olla kort och i Hola långt. Och just därför skrev jag att Hola uttalas Olla eftersom Hola i spanskan uttalas med kort L. Vale? 😛 Jao 😄 ok?? 🙁 Ok. 🙂 Hawdy Hackad man 🙂 hur mås de idag då?? Jodå, än så länge kan det fortfarande bli mer värre än det kan bli bättre. 😉
hackeman Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, kul att höra eller läsa eller nått 😉 Ja, att vara döv eller blind kan inte vara så kul. 🙁
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, kul att höra eller läsa eller nått 🙁 Ja, att vara döv eller blind kan inte vara så kul. 🙁 nej. Ärade hackade man, jag har hört historier om er parodi på Lena PHs låt "De gör ont" (som ni å stora Hackde man kallar: Jag är full) är detta sant? 😉
Danabacken Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, kul att höra eller läsa eller nått 🙁 Ja, att vara döv eller blind kan inte vara så kul. 🙁 nej. Ärade hackade man, jag har hört historier om er parodi på Lena PHs låt "De gör ont" (som ni å stora Hackde man kallar: Jag är full) är detta sant? 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=2077&hl= 😛
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 ok, kul att höra eller läsa eller nått 🙁 Ja, att vara döv eller blind kan inte vara så kul. 🙁 nej. Ärade hackade man, jag har hört historier om er parodi på Lena PHs låt "De gör ont" (som ni å stora Hackde man kallar: Jag är full) är detta sant? 😉 https://www.studio.se/index.php?showtopic=2077&hl= 😛 JAAAA!!!!!! 😄🙂🙂🙂 fy tusan va soft den här låten är 🙂😎 grymt bra jobbat å Hackade man 🙂
hackeman Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 ok, kul att höra eller läsa eller nått 😱 Ja, att vara döv eller blind kan inte vara så kul. 😱 nej. Ärade hackade man, jag har hört historier om er parodi på Lena PHs låt "De gör ont" (som ni å stora Hackde man kallar: Jag är full) är detta sant? 😎 Nejnejnej, jag vägrar erkänna! 😱
Micke H Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 fy tusan va soft den här låten är 😆😛 grymt bra jobbat å Hackade man 😆 Vilken jävla rövslickare... 🥰🥰
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 fy tusan va soft den här låten är 😄 😎 grymt bra jobbat å Hackade man 🙂 Vilken jävla rövslickare... 🤪😄 😎
J.Westling Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Olla? 😄 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😎 Nej, det uttalas 'ålla', inte olla. 🙂 olla är ju annars när man gör en annan snuskig grej... om ni fattar 😄😎 Å jag menar inte åka skateboard!! 🤪
Pazo Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Olla? 😄 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Nej, det uttalas 'ålla', inte olla. 🙂 olla är ju annars när man gör en annan snuskig grej... om ni fattar 😄😎 Å jag menar inte åka skateboard!! 🤪 LOL! Vad tro du vi haft för underton hela tiden 😎 Iaf jag 🙂
hackeman Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Olla? 😄 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 😎 Nej, det uttalas 'ålla', inte olla. 🙂 olla är ju annars när man gör en annan snuskig grej... om ni fattar 😄😎 Å jag menar inte åka skateboard!! 🤪 http://www.ollning.com
Pazo Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Olla? 😕 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Nej, det uttalas 'ålla', inte olla. 🙂 olla är ju annars när man gör en annan snuskig grej... om ni fattar 😉😆 Å jag menar inte åka skateboard!! 😆 http://www.ollning.com 😄
ThomasJ Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Olla? 😕 Precis just så uttalas det ja. "Hola", alltså. Hej på spanska alltså. Uttalas "olla" alltså. Alltså lixom alltså. 🙂 Nej, det uttalas 'ålla', inte olla. 🙂 olla är ju annars när man gör en annan snuskig grej... om ni fattar 😉😆 Å jag menar inte åka skateboard!! 😆 http://www.ollning.com 😄 klockrent
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.