Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kul. Påminner mig litet om den "joddlande" schweizaren/tysken, eller vart han nu kommer från, som brukar dyka upp tillsammans med Ale Möller. Men Ale Möller grabben är ännu häftigare... 😕

Postat

Minnen... trummisen i vårt första band hade denna på ett kassettband i början av 80-talet. Var mäkta poppis på våra fester på den tiden. Tack för länken! 😏

Postat
det är ju för faan en helt grymt cool låt ju!

Ja, vilket sväng! Som en ohelig allians mellan Jethro Tull och the Stooges.

Synd bara med en så tokrolig keyboardist. 😏

Postat

Tack Lavrell, det här gjorde min kväll! 😄

Jag tyckte det var grymt bra.

Den enda låt jag kommer ihåg med Focus var "Sylvia", men det känns som om det var på vikingatiden... 😉

/Roffe

Postat (redigerat)

på tal om System of a down, vilken alla kids hyllar (jag fick tipset i höstas då jag jobbade på en skola i Vimmerby.Vimar...) så fattar jag att de små diggar stuket men för mig var de en besvikelse efter allt man hört om dom,kollade in några låtar/videos och fann inget av värde faktiskt-rätt slätstruket och uträknat och hårt för sakens skulli mina öron,en smaksak som alltid...

Redigerat av Florian le Sage

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.