Jump to content
Annons

Test av E-MU 1820

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kan inte göra annat än att hålla med om allt som nämns i testet. Det enda jag ångrar är att jag inte köpte versionen med Emulator X-mjukvaran... Det här kortet, som helt klart ger ett mer proffessionellt intryck än jag väntat mig, kommer garanterat att stanna i min ägo en bra tid framöver!

/En mycket nöjd E-MU 1820-ägare

Redigerat av Zarwox
  • 2 veckor senare...
Postat (redigerat)

fick det här mailet idag ....angående "preamperna" i emu 1820

Dear Alex,

thank you for the email! The mic amps are current mode pre amps which Ted Fletcher has designed. They are not the same as in the other TFPRO units... they do not perform as well. I will ask Ted Fletcher if he has produced a separate sheet on these mic amps, and I will let you know if there is anything else I can tell you!

If you would like the full mic amps with all the features, then please let me know as I have some very VERY cheap units here which I must get rid of.....

Have a great day, and all the very best

Jonny

Redigerat av alexfree
Postat

Ehm.. svar ja. jag vill gärna köpa mikpreampar!.. hehe.. vem var det du mailade förresten? Intressant att höra att det inte är samma preampar.

/Majken

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.