Jump to content
Annons

Oförutsägbara skådespelare

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Apropå att TV4 nu visar Heja Björn, serien med Peter Wahlbeck bl.a., så kom jag att tänka på att det som fascinerar mig med den egentligen helkassa serien är just den mannens fullkomligt oförutsägbara skådespeleri.

Oförutsägbara skådespelare - Vad tycker ni om såna?

Kan ni nån mer i samma genre?

😄

:musik

Annons
Postat

Gary Busey borde ju ändå ta priset!! Där kan man snacka galen!

Postat

I början av 90-talet när Wahlbäck började synas i media så avskydde jag honom... nu uppskattar jag hans humor mer. Han har mer att säga än man kan tro om man inte tänker efter 😏

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Förtydligande: Har inte sagt nåt om bra/dålig, när det gäller Peter Wahlbeck, utan bara att "vadsomhelst" kan hända.

Lite otäckt och kittlande med sådana människor.

😳

:musik

Postat
Det känns tryggare med Peter Haber, hans skådespeleri har alltid samma energinivå.

Tycker du? Jag tycker det är en enorm skillnad på Beck och Tomten är far till alla barnen exempelvis... 😕

Postat
Det känns tryggare med Peter Haber, hans skådespeleri har alltid samma energinivå.

Tycker du? Jag tycker det är en enorm skillnad på Beck och Tomten är far till alla barnen exempelvis... 😉

Han är grym i Sunes Sommar!

musik (oregistrerad)
Postat

Jag kom på en idiot till! Dennis Hopper - honom vet man aldrig heller var man har!

😉

Postat

Tycker du? Jag tycker det är en enorm skillnad på Beck och Tomten är far till alla barnen exempelvis... 🙂

Han är grym i Sunes Sommar!

Hur skall jag veta det, jag har ju inte sett någon av dessa.

Men jag tar tillbaka allt. Haber is da king.

Postat

klaus kinski är ju rätt hysterisk. släpade en båt flera mil i nån film på riktigt och fick så många utbrott att lokalbefolkningen erbjöd regisören att ta livet av kinski.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.