Jump to content
Annons

Släppbar?  

6 röster

1. 1. Släppbar?

• Ja.
      3
    • Nej.
      1
    • Ingen aning.
      1

Recommended Posts

Annons
Postat

Kylig musik. Som ett vidöppet fönster mitt i vintern.

Upp med sången ett par dB så är det säkert släppbart, själv känner jag mest för att ta på mej en tröja dock.

Postat (redigerat)

Altså, jag hatar trummorna! 😏

ja, den var bannemej bra kylig! 😄

Redigerat av Danabacken
Postat

Efterlysner ni mer värme eller menar ni att ni helt enkelt gillar annan typ av musik?

Dana: Vad det gäller trummorna så förstår jag dig.. jag gillar dem men det har tagit mig många år att utveckla stuket så det är inte undra på att jag hunnit vänja mig. 😕

Tack för era öron! 😄

Fler åsiker, någon? Positivt som negativt, it's all good.

Postat
Efterlysner ni mer värme eller menar ni att ni helt enkelt gillar annan typ av musik?

Tycker inte alls den var dålig, kanske en aning avig för min smak men bra liksom. Tycker inte du ska ändra nåt, kyligheten har sin charm.

När jag lyssnar på den igen nu så låter den inte riktigt lika kall, dock.

Postat

Redan de först sekunderna fångar mitt intresse. Grunden är bra; grooven, de percussiva, rösterna samt atmosfärljuden är bra. Basen (ljudet) gillar jag däremot inte. Känns för struttig och lättviktig.

Sedan tycker jag det fattas något för att lyfta den lite till; skulle nog höja rösterna en aning, låta ljuden slita sönder låten ett par grader till här och var, partiet 2:04-2:55 inte tillräckligt intressant alternativt lite tveksamt utfört. Borde inte den ta lite fart igen inför avslutningen?

Postat (redigerat)

...ja, som tbruce säger, det låter bra, och det är snyggt gjort, men låtidén är svårtfattad, och kräver mycket av lyssnaren.

🙂

\\Dana

Redigerat av Danabacken
Postat

Dåligt: Mer fart mot slutet har många efterfrågat, så du har med säkerhet en poäng där. Själv funderar jag på om det kanske skulle räcka att ta bort en halvminut på slutet.. så har vi gjort live och det har fungerat bra, tror jag. :rolleyes: Jag gillar liksom lite att låten håller en vågrätt linje. Mm, får fundera.

• 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.