Sampel Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Hej! Försöker att komma igång med DC++ men det funkar inte. Vad hittar jag nåt forum som kan hjälpa mig? Samuel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 hmm..passa dig.. Det programmet används till brott 😆 Har för mig att enligt en § i reglerna här på forumet så får man inte hjälpa andra att vara busiga. Du är med andra ord ute på tunn is. Lycka till.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Själv föredrar jag att inte vara polis: www.dcpp.net/forum/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snow Brigade Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Jag har ingen aning men efter att ha sökt på google i 0.14 sekunder så känns det som att det här är ett rimligt alternativ. duh 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Frågan är om du just bröt mot regel nio 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snow Brigade Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 (redigerat) Inte nu igen va...? 😆 Samma gamla visa.,... Redigerat 18 maj 2006 av Snow Brigade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MagnusB Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 dc++ är väl bara olagligt om man laddar ner olagligt material? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piccazzo Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 dc++ är väl bara olagligt om man laddar ner olagligt material? Och vad på DC ++ är Lagligt ? ? ? ? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Hej, jag undrar hur jag skall använda min yxa jag köpte i eftermiddags? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Hej, jag undrar hur jag skall använda min yxa jag köpte i eftermiddags? Kan beskära min b-uppsats... Den blir alldeles för lång... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Hop-hop!! Du är väl en mördare när du köpt yxa? En mördarnazist kanske? Kan ingen stänga ut den här yxpedofilen från forumet, han springer fri med en yxa och tar livet av spädbarn!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snow Brigade Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 dc++ är väl bara olagligt om man laddar ner olagligt material? Och vad på DC ++ är Lagligt ? ? ? ? 🙁 Mina låtar t ex. Mina texter tex. Mina arbeten t ex. Allt som du aldrig skulle få för dig att använda det till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Inte nu igen va...? 🙁 Samma gamla visa.,... Jag bryr mig itne om andra laddar ner för att utveckla sin smak...så länge de köper det de verkligen gillar och vill supporta. Men vågar inte trotsa Olsberg...han ser farlig ut 🥰 Det enda sura med piratkopiering är att det driver upp priserna på mjukvara. Tänk vad mycket billigare cubase vore om de inte behövde "betala?" för symatec dongeln och installera kopieringsskydd. Men vad hjälper den, finns ändå crackat. Hmm...det ger mig en tanke...varför bryr sig steinberg överhuvud taget? De lägger miljoner på något som ändå inte hjälper...varför inte skita i det...spara pengar och sälja programen billigare... De trogna konsumenterna kan spara pengar genom att ladda ner, men köper ändå. Och de som laddar ner gör det även fast alla miljoner de lagt på kpieringsskydd.. De som får betala priset för kopieringsskyddet är de trogna konsumenterna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snow Brigade Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Inte nu igen va...? 🙁 Samma gamla visa.,... Jag bryr mig itne om andra laddar ner för att utveckla sin smak...så länge de köper det de verkligen gillar och vill supporta. Men vågar inte trotsa Olsberg...han ser farlig ut 🥰 Det enda sura med piratkopiering är att det driver upp priserna på mjukvara. Tänk vad mycket billigare cubase vore om de inte behövde "betala?" för symatec dongeln och installera kopieringsskydd. Men vad hjälper den, finns ändå crackat. Hmm...det ger mig en tanke...varför bryr sig steinberg överhuvud taget? De lägger miljoner på något som ändå inte hjälper...varför inte skita i det...spara pengar och sälja programen billigare... De trogna konsumenterna kan spara pengar genom att ladda ner, men köper ändå. Och de som laddar ner gör det även fast alla miljoner de lagt på kpieringsskydd.. De som får betala priset för kopieringsskyddet är de trogna konsumenterna! Vad vill du ha sagt som inte redan har sagts 1000 gånger i andra trådar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Snart dax att låsa tråden eller? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Har inte läst de trådarna...har faktiskt aldrig tänkt på vilka pengar det skulle spara. Var bara en tanke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Snart dax att låsa tråden eller? 🙁 Det ska väl inte behövas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Tänk så många bra skivor blivit ogjorda. nej - inte för att Steinbergs program kostar mera när piraterna har stulit den. utan för att moralväktarna använder sin energi på allt annat än att göra skivor. Usch. Kan ingen av moralväktarna tänka på att piraterna kanske har en point, och att tillverkarna endast försvarar sina 80-tals businessmetoder och modeller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Tänk så många bra skivor blivit ogjorda. nej - inte för att Steinbergs program kostar mera när piraterna har stulit den. utan för att moralväktarna använder sin energi på allt annat än att göra skivor. Usch. Kan ingen av moralväktarna tänka på att piraterna kanske har en point, och att tillverkarna endast försvarar sina 80-tals businessmetoder och modeller? Visst har piraterna en poäng. Och ja, det hämmar kreativitet. Men jag är mest sur för att jag betalar priset för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Du betalar priset för att Steinberg inte förstår hur de borde prissätta sina produkter. Inte för nåt annat. Har du royalties på 100000 dolalr per år lär det vara helt samma, har du 0, är situationen lite annan. Men det bryr sig inte herr Stenberg om förstås. Anyway, resten till /dev/null för min del. Jag återgår till det kreativa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Mm...detta känns averkat... Ska skriva klart min mest seriösa låt hitills nu...hoppas att den blir klar till helgen. Det är då den ska spelas in. Hoppas inte detta tog din kreativitet.... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 hmm..passa dig..Det programmet används till brott 🙁 Har för mig att enligt en § i reglerna här på forumet så får man inte hjälpa andra att vara busiga. Du är med andra ord ute på tunn is. Lycka till.... Allvarligt killen!! Det är knappast på tunn is att använda DC!! Tunn is ÄR att ladda ner upphovsrättsskyddat matrial!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Hej!Försöker att komma igång med DC++ men det funkar inte. Vad hittar jag nåt forum som kan hjälpa mig? Samuel Vad exakt är det som inte funkar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Jag har aldrig fattat hur man kan avgöra om materialet man laddar hem är upphovsrättsskyddat eller inte. Därav är det så konstigt att alla andra verkar ha koll på det. Finns det speciella "lagliga" hubbar som ni bara loggar in på eller? Och hur hittar ni allt detta lagliga material? Söker ni på lagligt? Eller går ni in på en användare och söker igenom arkivet för att sedan kolla med google att det inte är något olagligt man råkar tanka. Jag är jättenyfiken på det här och eftersom alla här verkar sitta inne med så mycket information om detta så kanske någon kan upplysa mig om hur jag ska slå mig fram i den här härvan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Jag har aldrig fattat hur man kan avgöra om materialet man laddar hem är upphovsrättsskyddat eller inte. Därav är det så konstigt att alla andra verkar ha koll på det. Finns det speciella "lagliga" hubbar som ni bara loggar in på eller? Och hur hittar ni allt detta lagliga material? Söker ni på lagligt? Eller går ni in på en användare och söker igenom arkivet för att sedan kolla med google att det inte är något olagligt man råkar tanka. Jag är jättenyfiken på det här och eftersom alla här verkar sitta inne med så mycket information om detta så kanske någon kan upplysa mig om hur jag ska slå mig fram i den här härvan. En liknande fråga; Är der olagligt att ladda ner liveshower, dvs bootlegs? Är det olagligt att ladda ner låtar som ännu inte har släppts på en skiva? Som artisten aldrig har pratat eller visat att den här är min? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 nu tycker jag att vi tar varandra i hand och sjunger "we shall overcome". kom igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Madre des dios Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Fett med virus, trojaner och maskar på DC 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AXL THE ROCKER Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Fett med virus, trojaner och maskar på DC 🙂 Inte om man kör F-secure! Hhehehe... aldrig fått skit från DC faktiskt... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 Madre des dios ta bort S:et på des... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.