dunken Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 đ jaha sĂ„ tankade man ner demot,och insĂ„g att fru och barn fĂ„r stanna hemma i sommar.för pengarna rĂ€ker inte till bĂ„da.!!!!nĂ€ skĂ€mt Ă„sido.men skulle vilja höra andras Ă„sikter om denna plugg e sĂ„ bra som mitt första intryck va eller e det som vanligt!!!att man trötnar och podden Ă„kerfram??? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 (redigerat) Jag testade demot och jag gillade den inte. Jag satt iofs inte och rattade utan testade bara lite olika presets. Redigerat 18 maj 2006 av DrHans Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
zagor Postat 18 maj 2006 Dela Postat 18 maj 2006 đ jaha sĂ„ tankade man ner demot,och insĂ„g att fru och barn fĂ„r stanna hemma i sommar.för pengarna rĂ€ker inte till bĂ„da.!!!!nĂ€ skĂ€mt Ă„sido.men skulle vilja höra andras Ă„sikter om denna plugg e sĂ„ bra som mitt första intryck va eller e det som vanligt!!!att man trötnar och podden Ă„kerfram??? đ amplitube 2 rockar... den Ă€r hel fantastisk, spelar man nĂ€ra högtalare fĂ„r man vĂ€rsta feedback! otroligt bra, bra effekter, inte sĂ„ cpu farligt Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 20 maj 2006 Dela Postat 20 maj 2006 Jag testade demot och jag gillade den inte. Jag satt iofs inte och rattade utan testade bara lite olika presets. Uschh! Vad jag ljög, jag trodde det var guitarrig tvÄ det handlade om. Jag har inte testat amplitube2. Ber om ursÀkt. Skall testa den Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
dunken Postat 21 maj 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 21 maj 2006 đ jag sĂ„g att guitarrig2 fick bra betyg i fuzz,men fick för mej att amplitube2 skulle vara bĂ€tre!!!fan vet. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Dumble (oregistrerad) Postat 21 maj 2006 Dela Postat 21 maj 2006 đ jag sĂ„g att guitarrig2 fick bra betyg i fuzz,men fick för mej att amplitube2 skulle vara bĂ€tre!!!fan vet. Jag tycker inte ens att de spelar i samma division. Amplitube2 Ă€r tillsammans med EZDrummer ett av mina bĂ€sta plugginköp nĂ„gonsin! đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
easy_dog Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 GĂ„r ju inte ladda ner demo av amplitube 2 đ. Man mĂ„ste ha ngn syncrosoft usb key. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Amplitube Àr kanon. Nu kör jag ingen pod men det Àr vÀl samma grunka fast som hÄrdvara. Det Àr sÄ kanon att lÀgga guror och i efterhand kunna stÀlla om ljudet! Lyx! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
zagor Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 đ jag sĂ„g att guitarrig2 fick bra betyg i fuzz,men fick för mej att amplitube2 skulle vara bĂ€tre!!!fan vet. nej, jag tror inte det... det Ă€r 2 olika produkter. men jag har kĂ€nsla att det Ă€r lĂ€ttare att ratta till ljudet i amplitube... men bara en vana, kanske? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
dunken Postat 22 maj 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 22 maj 2006 Man mĂ„ste ha ngn syncrosoft usb key đ har inte alla en sĂ„n!!! Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
easy_dog Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Nej du dunken, första gĂ„ngen jag ens hört talas om den dĂ€r nyckeln đ. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Man mĂ„ste ha ngn syncrosoft usb key đ har inte alla en sĂ„n!!! NĂ€, alla kör inte Cubase SL/SX som host. Faktiskt. đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Jag skulle med vilja testa demot men om man mĂ„ste ha en nyckel sĂ„ suger det ju lite... skulle nog till o med kunna tĂ€nka mig att byta ut min PodXT mot Amplitude 2, om den lĂ„ter lika bra som MP3-lĂ„tarna pĂ„ deras hemsida gör đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
franksonata (oregistrerad) Postat 22 maj 2006 Dela Postat 22 maj 2006 Jag skulle ocksÄ vÀÀÀldigt gÀrna vilja prova pÄ det. Finns det ingen liteversion man inte behöver nyckeln till eller nÄt? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
dunken Postat 23 maj 2006 TrÄdstartare Dela Postat 23 maj 2006 (redigerat) skulle nog till o med kunna tÀnka mig att byta ut min PodXT mot Amplitude 2, om den lÄter lika bra som MP3-lÄtarna pÄ deras hemsida gör nu ska jag inte sÀga detta sÄ folk inte misstolkar mej!! men sÀlj inte din pod xt innan du testat amplitube2,köp en usb-key för 190:-spÀnn och dÀr effter ta dit beslut. jag sÀger inte att amplitube e dÄligt!!!men du fÄr ju pilla en del pÄ skÀrmen och du kanske Ängrar dej pga av detta dÄ poden bara e slÄpÄ och köra.men vist har amplitube bra ljud!!!skulle nog behöva sitta med den ett par timmar till dÄ jag inte e helt övertygad om att disten lÄter bÀttre Àn min gamla pod2.0 men jag e inte helt övertygad Ànn.men den kan nog göra under med bas ÄxÄ Redigerat 23 maj 2006 av dunken Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 26 maj 2006 Dela Postat 26 maj 2006 Man mĂ„ste ha ngn syncrosoft usb key đ har inte alla en sĂ„n!!! NĂ€, alla kör inte Cubase SL/SX som host. Faktiskt. đ Eller SE3 för den delen Ă€ven "Nya" Groove Agent 2 har en och jag tror det behövs Ă€ven till VG & BG! Skall föra över till en o samma nyckel snart. Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 En frÄga!! Hur gör man för att höra ljuden i Amplitube samtidigt som man spelar, lÀste att i Guitar Rig sÄ var det nÄt man skulle fibbla med i ljudkortet Àr det likadant i Amplitube2? (Jag kan köpa Guitar Rig för 1200:- iom att jag har köpt en massa andra pluggar frÄn NI men av nÄn anledning sÄ tror jag att jag kommer gilla Amplitube2 bÀttre, ettan skall dÀremot vara sÄ mycket sÀmre att man menar att de skulle gett tvÄan ett helt annat namn). Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Det Àr nog bara att trycka pÄ spÄrets "monitor"-knapp, ser ut som en cirkel med ett högtalarelement i. Borde det vÀl vara i alla fall. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 En frÄga!!Hur gör man för att höra ljuden i Amplitube samtidigt som man spelar, lÀste att i Guitar Rig sÄ var det nÄt man skulle fibbla med i ljudkortet Àr det likadant i Amplitube2? (Jag kan köpa Guitar Rig för 1200:- iom att jag har köpt en massa andra pluggar frÄn NI men av nÄn anledning sÄ tror jag att jag kommer gilla Amplitube2 bÀttre, ettan skall dÀremot vara sÄ mycket sÀmre att man menar att de skulle gett tvÄan ett helt annat namn). Inget att fibbla med i varken amplitube eller guitarrig. Inte mer komplicerat Àn att spela med en vsti synth. Menar inte att man gör pÄ samma sÀtt. LÀgg den som insert och tryck pÄ monitorknappen ( som sagts tidigare ). Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.