Bassebas Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 (redigerat) Oj! jag har inte presenterat mig ennu! Okej, jag kallas för basse och jag spelar bas i ett åländskt band som heter Skrälldus. Jag är rätt ny på fronten med att spela in och tyckte den här sidan verka trevlig. 😄 Ha de! Redigerat 17 maj 2006 av Bassebas
Bassebas Postat 17 maj 2006 Trådstartare Postat 17 maj 2006 hmm ja du! Skulle väl kalla det metall av något slag. Skrik, smatter o.s.v 😄
steflund Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 hmm ja du! Skulle väl kalla det metall av något slag. Skrik, smatter o.s.v 😄 Hej och välkommen. Det finns en väldigt basist i Piteå som kallas just som ditt nick. Så det kanske är det basnamnet som är mest använt nu? Smattermusik är väldigt kul.
Bassebas Postat 17 maj 2006 Trådstartare Postat 17 maj 2006 hmm ja du! Skulle väl kalla det metall av något slag. Skrik, smatter o.s.v 😛 Hej och välkommen. Det finns en väldigt basist i Piteå som kallas just som ditt nick. Så det kanske är det basnamnet som är mest använt nu? Smattermusik är väldigt kul. haha okej! nja när jag typ var 7 år så villa jag tydligen att det alltid skulle basa skitmycket hela tiden när jag hörde på musik 🙂 och då kallade storbrorsans kompisar mig för bassebas. haha 😄 och å andra sidan spelar jag ju bas som "huvudinstrument". 🙂
steflund Postat 18 maj 2006 Postat 18 maj 2006 hmm ja du! Skulle väl kalla det metall av något slag. Skrik, smatter o.s.v 😄 Hej och välkommen. Det finns en väldigt basist i Piteå som kallas just som ditt nick. Så det kanske är det basnamnet som är mest använt nu? Smattermusik är väldigt kul. haha okej! nja när jag typ var 7 år så villa jag tydligen att det alltid skulle basa skitmycket hela tiden när jag hörde på musik 🙂 och då kallade storbrorsans kompisar mig för bassebas. haha 😆 och å andra sidan spelar jag ju bas som "huvudinstrument". 😎 Hehe, det var ju en rolig orsak till smeknamnet, ännu roligare att du i dag spelar just bas. Om du ngn gång ångrar val av instrument vet du ju vilka du ska skylla på. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.