Nisse M (oregistrerad) Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 Hej! På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat. Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer. //Nisse
Twilight_Zound Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 Hehehe....Ni kanske tycker detta är en dum fråga men...VAR 😉
Twilight_Zound Postat 17 maj 2006 Postat 17 maj 2006 (redigerat) Hehehe....Ni kanske tycker detta är en dum fråga men...VAR 😉 KTH= ? Kalmar Tekniska Högskola Karlskrona DITO Karlskoga DITO Köpehamns DITO Osv...OSV Redigerat 17 maj 2006 av Twilight_Zound
Who the fuck is billy Jo? Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 ring 08-330010 och snacka med Lars Sjöblom
Twilight_Zound Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 För Stocholmare finna bara ett KTH 😆! Nämligen KTH! 😎 Ja jag är ingen Stockholmare, så frågan var frukat relevant för mig..
Lee Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 (redigerat) Är inte heller Tjockholmare men... Men Twilight, du är ju Kalmarit! Då borde du åtminstone veta att högskolan i Kalmar heter Högskolan i Kalmar, HIK. (Fin liten högskola för övrigt.) 😳 Besserwisser: Karlskrona hör till Blekinge Tekniska Högskola, BTH. Karlskoga Campus hör till Örebro Universitet, ORA. Köpenhamns tekniska heter Danmarks Tekniska Universitet, DTU. Alla andra städer på K har säkert en högskola numera också men de känner jag inte till... 😉 Redigerat 19 maj 2006 av Lee
lavrell Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 Hej!På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat. Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer. //Nisse Vad synd, jag hade tagit det direkt ifall det inte var så att jag redan har ett gig då. Hoppas ni hittar någon annan.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.