Jump to content
Annons

Ljudtekniker på lördag

Recommended Posts

Nisse M (oregistrerad)
Postat

Hej!

På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat.

Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer.

//Nisse

Annons
Postat (redigerat)
Hehehe....Ni kanske tycker detta är en dum fråga men...VAR 😉

KTH= ?

Kalmar Tekniska Högskola

Karlskrona DITO

Karlskoga DITO

Köpehamns DITO

Osv...OSV

Redigerat av Twilight_Zound
Postat (redigerat)

Är inte heller Tjockholmare men...

Men Twilight, du är ju Kalmarit! Då borde du åtminstone veta att högskolan i Kalmar heter Högskolan i Kalmar, HIK. (Fin liten högskola för övrigt.) 😳

Besserwisser:

Karlskrona hör till Blekinge Tekniska Högskola, BTH. Karlskoga Campus hör till Örebro Universitet, ORA. Köpenhamns tekniska heter Danmarks Tekniska Universitet, DTU. Alla andra städer på K har säkert en högskola numera också men de känner jag inte till... 😉

Redigerat av Lee
Postat
Hej!

På lördag (20/5-2006) arrangerar vi en rockkväll med tre spelande band i vår sektionslokal på KTH. Tyvärr har ljudteknikern precis lämnat återbud och vi behöver någon annan som kan tänka sig att hjälpa till med att ratta ljudet under kvällen, samt hjälpa till att koppla upp allt i utbyte mot några hundralappar, öl och mat.

Låter detta intressant? hör av dig snarast till mig på nilsmag@kth.se och lämna gärna ett telefonnummer.

//Nisse

Vad synd, jag hade tagit det direkt ifall det inte var så att jag redan har ett gig då.

Hoppas ni hittar någon annan.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.