spaceman Postat 11 juni 2004 Postat 11 juni 2004 På äldre dar kanske någon i formuet satsar på en ny karriär.... 😛 http://hem.passagen.se/bolton/1/alf.html
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 11 juni 2004 Postat 11 juni 2004 😛 Har för mig att Affe blivit högerpolitiker på gamla dar förresten. "Hundar å ungar å oskattat äppelviiiin" kanske? Nån som vet?
hammagrella Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Jag har oxå lirat i köpcentrum ett par gånger. Riktigt obehaglig känsla; låtval: bara sånt som passerar som skval och inte sticker ut volym: mjäkigaste och mest odistade som kan tänkas, filtar på trummorna publik: hemmafru med barnvagn gungar försiktigt barnvagnen i takt till "Have you ever seen the rain", A-lagaren kollar om det finns nåt att sno på scen och tre snorungar hänger vid scenkanten och ställer obstinata, dumma frågor. En Securitasvakt med ring i örat flörtar med basisten och stampar försiktigt foten i otakt. Burrrrrr....been there, done that 😉
Sauron (oregistrerad) Postat 12 juni 2004 Postat 12 juni 2004 Jag har oxå lirat i köpcentrum ett par gånger. Riktigt obehaglig känsla; låtval: bara sånt som passerar som skval och inte sticker ut volym: mjäkigaste och mest odistade som kan tänkas, filtar på trummorna publik: hemmafru med barnvagn gungar försiktigt barnvagnen i takt till "Have you ever seen the rain", A-lagaren kollar om det finns nåt att sno på scen och tre snorungar hänger vid scenkanten och ställer obstinata, dumma frågor. En Securitasvakt med ring i örat flörtar med basisten och stampar försiktigt foten i otakt. Burrrrrr....been there, done that 😆 Ruggigt poetiskt ( ärligt ). Känner köpcentrumångesten.... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.