Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Hur får man bort buggen log i Cubase SX. Jag har prövat att uppdatera Cubase till nyaste version och så har jag prövat att installera om drivrutinerna till ljudkortet+att jag har installerat om hela Cubase SX utan resultat, jag har fortafarande kvar buggen som blir så här: När jag har hållt på att öppna flera project och sen stänga vissa och öppna igen kommer det oftast ett felmeddelande som lyde så här: Ett allvarligt fel har inträffat i log och så måste jag stänga ner hela cubaset och starta om det, sen kan det komma en kort tid efteråt igen. Hjälpa vad ska jag göra för att få bort buggen. Jag har windows XP Pro och jag tror inte det hjälper att installera om windowset för det funkar perfekt i övrigt. Hjälp hur ska jag få bort buggen börjar bli väldigt less. Kan den förvinna i och med nästa uppgradering eller hur fan får man bort den.

Annons
Postat

Det problemet försvann för helt för mig när jag gjorde två saker.

1. Installerade ett separat Windows XP enbart för att köra musikprogram. (Har bara Cubase + Reason installerat, och nästan alla services avstängda)

2. Uppdaterade till 2.02

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.